» » تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم در سفر رئیس جمهوری به استان

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم در سفر رئیس جمهوری به استان

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم در سفر رئیس جمهوری به استان

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک ضمن قدردانی از دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری جهت حضور در استان گلستان، از تمامی مردم شریف و ولایت مداری که با استقبال از ایشان و اعضای هیات دولت مراتب شایسته مهمان نوازی را به جا آوردند تشکر و سپاسگزاری کردند.
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان وبه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام مشترک آیت الله نورمفیدی و دکتر هاشمی به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم
سفر پر خیر و برکت جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و اعضای محترم هیات دولت به نگارستان ایران موجبات شادمانی و شعف عمومی را فراهم آورد .
بی تردید در شرایطی که گلستان توانسته است گام های موفقیت آمیزی را در مسیر رشد و توسعه بردارد، این سفر عاملی تاثیرگذار در جهت پیشرفت و آتیه روشن استان بود.
میزبانی گرم و پرشور شما مردم قدرشناس، وفادار و ولایت مدار از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید در این سفر دو روزه جلوه ای دیگر از وحدت ، همگرایی و همرنگی اقشار مختلف گلستان ها را در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی منصه ظهور گذاشت.
حضور کم نظیر و به یاد ماندنی آحاد مردم اعم از فارس، ترکمن، ترک، سیستانی، بلوچ ، خانواده های معظم و معزز شهدا ، جانبازان ، ایثارگران، روحانیون شیعه و سنی ، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان، کشاورزان، اصناف، کارگران، کارآفرینان، صدا و سیما، اصحاب پرتلاش رسانه های مکتوب و دیجیتال، دانشجویان، دانش آموزان، جوانان پرشور و با نشاط، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی و تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی استان ، خصوصاً مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراسم استقبال و دیدار عمومی ریاست محترم جمهوری، برگ زرینی در کارنامه پر افتخار این استان بود.
امیدواریم در سایه ی توجهات الهی، تدابیر ریاست محترم جمهوری، اعضای محترم هیات دولت، تمامی دلسوزان استان و حمایت های مردم همیشه در صحنه ، برکات و دستاوردهای این سفر برای استان رونق، اشتغال، توسعه ، پیشرفت و آتیه ای روشن باشد.
سید کاظم نورمفیدی                                                         سید مناف هاشمی
نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان                      استاندارگلستان

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 2722
بازدید دیروز: 1526
بازدید ماه:212075
بازدید سال:212075
بازدید کل:15256511

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  26 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس