» » ۱۴ ميليارد دلار ارز ۴۲۰۰ توماني براي سال ۹۸ اختصاص يافت

۱۴ ميليارد دلار ارز ۴۲۰۰ توماني براي سال ۹۸ اختصاص يافت

رئيس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پرداخت بيش از ۱۳.۵ ميليارد دلار در سال گذشته با ارز ۴۲۰۰ توماني براي تامين كالاهاي اساسي گفت: اين امر از سياست‌هاي دولت بوده كه براي امسال نيز در حد ۱۴ ميليارد دلار تعيين شده و مجلس نيز در فرايند رسيدگي به لايحه بودجه، پيشنهاداتي را براي اين كار داد كه دولت متناسب با قانون و سياستي كه در اين راه دارد، اعمال مي‌كند. 

 

۱۴ ميليارد دلار ارز ۴۲۰۰ توماني براي سال ۹۸ اختصاص يافت


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، دكتر محمدباقر نوبخت امروز پنجشنبه در حاشيه شركت در نخستين اجلاس شوراي عالي استان‌ها در سال ۹۸ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر اينكه شنيده شده اخيراً در جلسه‌اي با حضور وي، به بحث قيمت‌گذاري بنزين پرداخته شده است، گفت: قطعاً همه مباحث در ستاد اقتصادي دولت مطرح مي‌شود اما اينكه مشخصاً براي بحث بنزين تشكيل جلسه داده شود، درست نيست.
 وي افزود: ما دقيقاً در چارچوب مصوبه‌اي كه در مجلس شوراي اسلامي مطرح است، اقدام مي‌كنيم و همه روزهاي هفته با حضور رئيس جمهور، ستاد اقتصادي دولت تشكيل و در آنجا موضوعات مهم مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد. 
نوبخت درباره امكان استفاده از منابع صندوق توسعه ملي براي جبران خسارات سيل نيز گفت: بالغ بر ۱۵۶ ميليارد تومان به استان‌هايي كه درگير سيل بودند به تناسب ميزان خساراتي كه ديدند براي امور جاري پرداخت كرديم و هنوز هم همه اين پول‌ها خرج نشده است. البته مقرر شده نحوه توزيع اين مبالغ بين استان‌هاي آسيب ديده، با هماهنگي ستاد مديريت بحران كشور انجام شود.
وي تاكيد كرد: اگر اين مبالغ ناكافي باشد، به طور قطع بر روي ساير سازو كارهاي ديگر از جمله صندوق توسعه ملي هم متمركز مي‌شويم.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 944
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121745
بازدید سال:121745
بازدید کل:15166181

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس