» » یازدهمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی مناطق سیل زده استان برگزار گردید.

یازدهمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی مناطق سیل زده استان برگزار گردید.

یازدهمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی مناطق سیل زده استان برگزار گردید.

 

یازدهمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی مناطق سیل زده استان برگزار گردید

در آستانه سفر دبیر واعضای کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور ، یازدهمین جلسه کارگروه نظارت وبازرسی مناطق سیل زده استان برگزار گردید.

 

در این جلسه که روز یکشنبه 6 مرداد ماه با حضور اعضای کارگروه استانی و مدیران امور شعب بانکهای استان برگزار شد؛ سجادی مدیرکل دفتر بازرسی ، ضمن تشکر از مساعی مدیران و دستگاه های متولی در رسیدگی به امور سیل زدگان با اعلام خبر حضور طالبی، رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور و دبیر کمیته نظارت و بازرسی به همراه اعضای کمیته مذکور، افزود: با توجه به اینکه رفع برخی موانع و مشکلات باید در سطح کشوری و از طریق وزارتخانه های مربوطه صورت پذیرد دستگاه های عضو کارگروه، تلاش کنند ضمن بازدید میدانی به همراه مدیران وزارتخانه متبوع خود که در سفر مذکور به استان می آیند ، تمامی مسائل، مشکلات، کمبودها و پیشنهادات خود را که قابل طرح و حل در سطح ملی می باشد را احصا و منعکس نمایند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، در این جلسه اعلام کرد: سهمیه پرداخت تسهیلات استان، 20000 فقره است. تاکنون بیش از 19000 پرونده به بانک معرفی شده است که ازین میان برای 12136 پرونده انعقاد قرارداد صورت گرفته است. تاکنون 42میلیارد تومان کمک بلاعوض برای 9000 خانوار پرداخت شده است. 9700 واحد تعمیری در مناطق سیل زده شناسایی شده است که پرونده تمامی این واحدها به بانک ارائه شده است.از این تعداد 9408 واحد شروع به کار نموده و کار تعمیرات 8000 واحد به اتمام رسیده است. 6000 تن سیمان رایگان تحویل سیل زدگان شده است. تحویل میل گرد، تهیه نقشه سلاختمان و صدور پروانه نیز رایگان صورت می پذیرد.

زمانی نژاد اظهار امیدواری کرد در موعد قانونی تعیین شده کار بازسازی واحدهای تعمیری به اتمام رسد.

مهاجر ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز به مشکلات موجود در بخش کشاورزی اشاره کرده و پیگیری جهت رفع موانع موجود را از طریق قرارگاه استانی و کشوری خواستار شد.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 210
بازدید دیروز: 3307
بازدید ماه:27786
بازدید سال:245400
بازدید کل:15289836

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس