» » روزبهان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان عنوان کرد ؛ مردم استان نگران پرداخت خسارتهای ناشی از سیل نباشند

روزبهان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان عنوان کرد ؛ مردم استان نگران پرداخت خسارتهای ناشی از سیل نباشند

 

روزبهان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان عنوان کرد ؛ مردم استان نگران پرداخت خسارتهای ناشی از سیل نباشند / دولت "تا ریال آخر خسارتهای آنها را علارغم محدودیتهای مالی تامین خواهد کرد.

 

روزبهان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان عنوان کرد ؛ مردم استان نگران پرداخت خسارتهای ناشی از سیل نباشند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان ؛ محمد ولی روزبهان( رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان) در گفتگوی پخش زنده گزارش ویژه خبری" گفتمان" صدا و سیمای مرکز استان در ارتباط با ((پیگیری جبران سیل در بخش کشاورزی )) عنوان کرد؛

 

سیل اخیر مناطق وسیعی از کشور را در بر گرفت اما حجم خسارتها در 4 استان منجمله گلستان بسیار زیاد بود و با این حال دولت محترم با اقدامات و تصمیمات به موقع و بازدیدهای متعدد خصوصا بازدید شخص دکتر روحانی (رئیس جمهور)و معاونینشان و شخص آقای دکتر نوبخت (معاون رئییس جمهور و رئییس سازمان برنامه و بودجه کشور) اعتبارات خوبی را به استان ابلاغ کرد؛که سرجمع این اعتبارات حدود 3000میلیارد تومان بود که حدود 2200 میلیارد تومان در قالب تسهیلات و حدود780 میلیارد تومان هم در قالب اعتبارات تملکی و هزینه ای می باشد .

 

روزبهان در ادامه افزود ؛ تاکنون حدود 58 درصد از اعتبارات هزینه ای و تملکی واریز شده است و در ارتباط با پرداخت تسهیلات بانکی نیز هماهنگی های خوبی به انجام رسید که با سرعت بیشتری به خسارات دیدگان پرداخت گردد.

 

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان افزود ؛ مطلب مهم اینست که بارش باران به خودی خود یک نعمت الهی" به شمار می آید و آّب در این استان حکم طلا" را دارد اما با توجه به اهمیت کمبود آب ولی به دلیل کمبود زیرساختهای مناسب و پیشگیرانه نتنها شاهد نگهداری و إخیره آن نبودیم بلکه بخش عظیمی از این نعمت الهی به سمت دریا سرازیر شد و سیلاب خانه ها و محصولات و دارائی مردم عزیز ما را با خود برد.

 

روزبهان در ادامه گفت ؛ در ارتباط با لایروبی رودخانه و انهار، آبندها و...به دستگاهای خدمات رسانی مانند آّب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی و... اعتبارات مناسبی اختصاص یافته است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در ادامه عنوان کرد ؛ برای تامین آّ ب و کنترل و ذخیره سازی آب پشت سدها و آب بندها اقدامات خوبی صورت گرفته است و به عنوان نمونه در این زمینه حمایتهای دولت و شخص دکتر نوبخت در سال گذشته حدود 87 میلیارد تومان جهت تکمیل سد نرماب "اعتبار اختصاص داده شد و این در حالیست که اعتبار مصوب این سد 20 میلیارد تومان بوده است . و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم با استمرار حمایتها این سد را آبگیری نمائیم.

 

محمد ولی روزبهان در پایان این گفتگو اعلام داشت ؛ مردم عزیز و شریف استان گلستان نگران پرداخت مطالبات خسارتهای ناشی از سیل نباشندودولت تا ریال آخر خسارتهای آنها علارغم محدودیتها مالی تامین خواهد شد.

روزبهان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان عنوان کرد ؛ مردم استان نگران پرداخت خسارتهای ناشی از سیل نباشند

 

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 3307
بازدید ماه:27770
بازدید سال:245384
بازدید کل:15289820

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس