» » تكميل و تحويل ۱۳۳ هزار واحد مسكوني‌مهر در سراسر كشور

تكميل و تحويل ۱۳۳ هزار واحد مسكوني‌مهر در سراسر كشور

به مناسبت هفته دولت و با همت سازمان برنامه و بودجه كشور، گزارش عملكرد دستگاه‌ها در راستاي اجراي سياست‌‌هاي اقتصاد مقاومتي تهيه و منتشر شد.
جديدترين آمارها مربوط به عملكرد دولت دوازدهم مربوط به سال ۱۳۹۷ نشان مي‌دهد ۱۳۳ هزار و ۶۴۶ واحد مسكوني‌مهر در سراسر كشور تكميل و تحويل شده است.
به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، افزايش جمعيت كلانشهرها از يك‌سو و ركود اقتصادي از سوي ديگر، مسكن و صنعت ساخت‌وساز را در سال‌هاي اخير با مشكلات زيادي روبه‌رو و ساماندهي اين بخش را به يكي از چالش‌هاي بزرگ دولت‌ها تبديل كرده است.
آنطور كه آمار و ارقام نشان مي‌دهد، دولت دهم طرح ساخت ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار واحد مسكن مهر را با اختصاص ۵۰ هزار ميليارد تومان منابع دولتي آغاز كرد، اما وقتي دولت يازدهم روي كار آمد، از اين تعداد، بيش از حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد، ساخته نشده بود؛ يعني تنها حدود يك پنجم كار پيش رفته بود.
بر همين اساس، بار اصلي كار بر دوش دولت يازدهم افتاد، آن هم در شرايطي كه گفته مي‌شد ۴۳هزار ميليارد تومان از بودجه اختصاص داده شده به اين طرح، در دولت دهم هزينه شده بود و براي باقي واحدها، فقط ۷ هزار ميليارد تومان منابع باقي مانده بود.
با اين حال، با توجه به تعهد دولت دهم نسبت به ساخت و تحويل همه واحدهاي مسكن مهر، دولت حسن روحاني نيز وعده داد تا اين طرح را به سرانجام برساند.
براساس جديدترين آمارها مربوط به عملكرد دولت دوازدهم مربوط به سال ۱۳۹۷، ۱۳۳ هزار و ۶۴۶ واحد مسكوني‌مهر در سراسر كشور تكميل و تحويل شد. اين در شرايطي است كه هدف‌گذاري پروژه در سال ۱۳۹۷، تكميل و تحويل ۱۵۰ هزار واحد مسكوني‌مهر بوده كه به ميزان ۸۹ درصد محقق شده است.
به اين ترتيب، ۱۲ هزار واحد مسكن‌مهر در شهرهاي با جمعيت زير ۲۵ هزار نفر، ۳۶ هزار واحد مسكن‌مهر در شهرهاي جديد و ۸۵ هزار واحد مسكن‌مهر در شهرهاي با جمعيت بالاي ۲۵ هزار نفر تكميل و تحويل شد.

تكميل و تحويل ۱۳۳ هزار واحد مسكوني‌مهر در سراسر كشور

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 815
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121616
بازدید سال:121616
بازدید کل:15166052

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس