» » استاندار گلستان در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز کشور؛ نماز حلقه اتصال، وحدت و همدلی در اقوام گلستان است

استاندار گلستان در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز کشور؛ نماز حلقه اتصال، وحدت و همدلی در اقوام گلستان است

نماز حلقه اتصال، وحدت و همدلی در اقوام گلستان است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه گلستان به لحاظ تنوع قومیت نگارستان ایران نام گرفته، اظهار کرد: نماز حلقه اتصال و عامل وحدت و همدلی در اقوام استان گلستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس صبح امروز سه شنبه 2 مهر در جلسه هماهنگی بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ابرازی خوشنودی نسبت به برگزاری این اجلاسیه سراسری در گلستان، تصریح کرد: کمیته های ششگانه این اجلاسیه جلسات لازم را در استان برگزار کرده اند و پیگیری های خوبی صورت گرفته و خوشبختانه آمادگی مناسبی در استان جهت برگزاری اجلاسیه وجود دارد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی نقش غیرقابل انکاری در این اجلاسیه سراسری خواهند داشت و اکثر دستگاه ها تا به امروز اعلام آمادگی کرده اند.

استاندار گلستان، یادآور شد: در جلسات استانی با دستگاه های اجرایی و کمیته ها، موارد لازم و شرح وظایف اعلام شده و خوشبختانه پیگیری های لازم در حال انجام است.

دکتر حق شناس اجلاسیه سراسری نماز را فرصتی برای گلستان دانست و خاطر نشان کرد: تلاش داریم با بهره برداری صحیح از این اجلاسیه در راستای اشاعه فرهنگ نماز ، وحدت و همدلی بیش از پیش استفاده نماییم.

همچنین در این دیدار رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر اینکه نباید استفاده های سیاسی از اجلاسیه شود، اظهار کرد: باید در اجلاسیه از تشریفات و تجملات خودداری شود و این مراسم نباید مزاحمتی برای رفت و آمد مردم ایجاد نماید.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی تصریح کرد: مسائل و موضوعاتی که در اجلاسه مطرح خواهد شد باید وحدت آفرین باشد و این اجلاسیه باید به حل مشکلات نماز در سطح استان ها خصوصا در زمینه مدارس کمک نماید.

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و ساخت ویژه برنامه ای در خصوص گرایش نوجوانان به نماز و تقدیر از خادمان برتر این عرصه از جمله برنامه هایی است که می تواند در این اجلاسیه تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خواستار تعمیر و تجهیز نمازخانه های مدارس شد و افزود: باید تلاش کنیم پس از اجلاسیه آثار مفید و ماندگاری را در اختیار مردم استان قرار دهیم.

لازم به ذکر است در این جلسه روسأی کمیته های ششگانه بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز استان گلستان گزارشی از اقدامات و فعالیت خود ارائه کردند.

گفتنی است بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری آذر ماه سالجاری در استان گلستان برگزار خواهد شد.

 

نماز حلقه اتصال، وحدت و همدلی در اقوام گلستان است

 

نماز حلقه اتصال، وحدت و همدلی در اقوام گلستان است

 

نماز حلقه اتصال، وحدت و همدلی در اقوام گلستان است

 

 

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 593
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121394
بازدید سال:121394
بازدید کل:15165830

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس