» » در بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور ارقام يارانه‌هاي آشكار و پنهان از بودجه منفك مي‌شود

در بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور ارقام يارانه‌هاي آشكار و پنهان از بودجه منفك مي‌شود

سيزدهمين جلسه ستاد تهيه و تدوين لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور، به رياست دكتر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور و با حضور معاونان و مديران و نيز روساي برخي از سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها در محل سازمان مذكور برگزار شد.
به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكترمحمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس اين سازمان در جلسه مذكور اظهار داشت: برنامه عمراني پيش بيني‌شده در لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور، مبتني بر منابع حاصل از فروش نفت خواهد بود و اين منابع به صورت اهرمي عمل خواهد كرد و ريالي از فروش نفت در بودجه سال آينده لحاظ نخواهد شد.
وي افزود: تغييري كه در بودجه سال آتي دنبال مي‌شود، جدا كردن يارانه‌ها از بودجه خواهد بود و در كنار آن، رقم ريز يارانه‌هاي پنهان را هم محاسبه خواهيم كرد تا ارقام بودجه شفاف و روشن باشد تا هم مردم و هم نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر شفافيت نظارت داشته باشند.
دكتر نوبخت در ادامه سخنان خود تصريح كرد كه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور با در نظر گرفتن اصلاحات ساختاري تدوين و تنظيم شده و بودجه شركت‌هاي دولتي، بانك‌ها و موسسه‌هاي انتفاعي  را هم اوايل هفته آينده به دولت تقديم مي‌كنيم تا تقديم مجلس شوراي اسلامي شود.
رييس سازمان برنامه و بودجه كشور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در كنار بودجه دوسالانه، يك برنامه عمراني دوسالانه و نيز برنامه اشتغال دوسالانه هم پيش‌بيني شده است كه به مبادي ذي‌ربط تقديم خواهد شد.
وي در خاتمه سخنان خود از احساس مسووليت  همكاران سازمان برنامه و بودجه كشور در تدوين بودجه و به‌دوش كشيدن دغدغه‌هاي دولت قدرداني كرد.
بر پايه اين گزارش، در جلسه مذكور، افشين برمكي رييس امور اقتصاد مقاومتي و شوراي اقتصاد سازمان برنامه و بودجه كشور، گزارش برنامه دوسالانه توليد و اشتغال كشور را ارايه كرد. 
همچنين در جلسه مذكور علي‌حيدر نوري رييس امور هماهنگي و تلفيق بودجه سازمان برنامه و بودجه كشور هم گزارشي از ارقام منابع و مصارف بودجه سال آينده كشور ارايه نمود. 
اين گزارش مي‌افزايد كه در جلسه فوق دكتر علي‌رضا نعمتي رييس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه كشور هم گزارش مربوط به اعتبارات استاني را ارايه كرد.
گزارش مذكور حاكي است كه در اين جلسه، تعدادي از معاونان و مديران سازمان، ديدگاه‌هاي كارشناسي خود را ارايه كردند.

در بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور ارقام يارانه‌هاي آشكار و پنهان از بودجه منفك مي‌شود

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 604
بازدید دیروز: 2747
بازدید ماه:24873
بازدید سال:242487
بازدید کل:15286923

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس