» » منابع و مصارف لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور در ستاد بودجه مطرح شد

منابع و مصارف لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور در ستاد بودجه مطرح شد

27 آبان 1398
  | 
  • Like
  • 0

هفدهمين جلسه ستاد تهيه و تدوين لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور، به رياست دكتر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور و با حضور معاونان و مديران و نيز روساي برخي از سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها در محل سازمان مذكور برگزار شد.

منابع و مصارف لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور در ستاد بودجه مطرح شد

 

به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكترمحمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس اين سازمان در جلسه مذكور اظهار داشت: با توجه به نهايي شدن مراحل تدوين لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور، اين لايحه را حداكثر تا دوازدهم آذر ماه سال جاري بايد در دولت نهايي كنيم تا در موعد مقرر قانوني، تقديم مجلس شوراي اسلامي شود.
وي افزود: به همراه لايحه بودجه، برنامه اشتغال، برنامه سالانه و برنامه طرح‌هاي عمراني هم با تصوير روشني از وضعيت كشور ارايه خواهد شد.
دكتر نوبخت تصريح كرد كه هيج اولويتي براي ما در حال حاضر مهم‌تر از لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور نيست و به همين دليل، سفرهاي استاني را در زمان و مجالي مناسب انجام مي‌دهيم تا هيچ خلل و تأخيري در برنامه زمان‌بندي بودجه پيش نيايد. 
وي تأكيد كرد كه در لايحه مذكور واقع‌بيني و شفافيت كامل در تمام اعداد  و ارقام و منابع و مصارف رعايت شده و از ارايه و اعلام ارقام غيرواقعي با جديت اجتناب خواهيم كرد.
دكتر نوبخت در ادامه سخن خود اظهار داشت: در مورد قطع وابستگي به منابع نفتي هم تمام تلاش خود را معطوف مي‌كنيم كه از محل فروش نفت در اعتبارات هزينه‌اي مبلغي اختصاص ندهيم.
رييس سازمان برنامه و بودجه كشور با بيان اين كه در حوزه هدفمندي يارانه‌ها و خريد تضميني گندم، عملكرد سال جاري بسيار خوب بوده است، اظهار اميدواري كرد كه اين روند در سال آينده همچنان استمرار داشته باشد. 
گزارش مذكور حاكي است كه در اين جلسه  فيروزه رفعتي معاون منابع و تلفيق بودجه و بهبود روش‌هاي امور هماهنگي و تلفيق بودجه سازمان برنامه و بودجه كشور، گزارشي از منابع و مصارف لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور ارايه كرد.
بر پايه اين گزارش، در ادامه اين جلسه دكتر علي‌رضا نعمتي رييس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه كشور هم گزارشي از بودجه استان‌ها و اقدام‌هاي نوين استاني در لايحه مذكور ارايه كرد. 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 214
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121015
بازدید سال:121015
بازدید کل:15165451

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس