» » اولين بخش حمايت معيشتي امشب واريز مي شود/افزايش ۶۲درصدي اعتبارات عمراني در بودجه۹۹

اولين بخش حمايت معيشتي امشب واريز مي شود/افزايش ۶۲درصدي اعتبارات عمراني در بودجه۹۹

رييس سازمان برنامه و بودجه كشور گفت: اولين بخش حمايت معيشتي امشب واريز مي شود.

اولين بخش حمايت معيشتي امشب واريز مي شود/افزايش ۶۲درصدي اعتبارات عمراني در بودجه۹۹

 
 به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكتر محمدباقر نوبخت در حاشيه هفدهمين جلسه ستاد بودجه  گفت: در جلسه امروز ستاد بودجه منابع و مصارف هدفمندي يارانه ها مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور گفت: تلاش ما اين است در طول ماه سه پرداخت منظم داشته باشيم يكي پرداخت يارانه نقدي است كه انجام مي‌شود دوم پرداخت حمايت معيشتي است و سوم پرداخت حقوق و اعتبارات عمراني است.
دكتر نوبخت گفت: تلاش ما اين است كه به زودي اطلاع‌رساني كنيم و به گونه‌اي عمل كنيم كه به طور ميانگين هر ۱۰ روز يك پرداخت به خانوار‌ها داشته باشيم تا مديريت مصرف برايشان آسان شود.
وي افزود: علاوه بر پرداخت نقدي يارانه در سال آينده ۱۵ هزار و ۴۰۰ ميليارد تومان براي كاهش فقر كه جزء سياست‌هاي دولت دوازدهم است، صرف خواهيم كرد.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور افزود: ۱۲ هزار ميليارد تومان حداقل براي پرداخت‌هاي گندم و ۱۲ هزار ميليارد تومان براي يارانه دارو در سال آينده صرف خواهد شد.
دكتر نوبخت گفت: تلاش ما اين است كه هم به طرح‌هاي عمراني بپردازيم كه اشتغال و رونق را در اقتصاد داشته باشيم و هم پرداخت‌هاي يارانه‌اي نظم يافته داشته باشيم تا در شرايط سخت و نامطلوب اقتصادي به خانوار‌ها كمك بيشتري نسبت به امسال شود.
وي افزود: امروز به نهايي كردن منابع و مصارف عمومي و منابع و مصارف هدفمندي پرداخته شد، چون دو جدول براي دريافت‌ها و پرداخت‌ها داريم يك جدول مربوط به انچه كه به خزانه دولت واريز مي‌شود و به دستگاه‌هاي دولتي پرداخت مي‌كنيم و يك بخش هم مربوط به سازمان هدفمندي يارانه هاست كه بايد جدول آن هم مشخص شود.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور گفت: بخش منابع و مصارف عمومي، سال آينده عمدتا در بخش طرح‌هاي عمراني است كه رشد چشمگيري دارد و حدود ۶۲ درصد سهم اعتبارات عمراني نسبت به امسال افزايش پيدا كرده و بخش قابل توجه آن هم از حدود ۷۰ هزار ميليارد تومان به استان‌ها تعلق مي‌گيرد.
دكتر نوبخت افزود: طرح‌هاي عمراني را بيشتر استاني كرديم تا استانداران و مسئولان استاني دقت بيشتري داشته باشند و كنترل بيشتري بر طرح‌هاي عمراني كنند.
وي گفت: گزارش بودجه شركت‌ها كه بخشي از بودجه كل كشور است ۱۴ آبان طبق قانون به مجلس تقديم شد و اين روز‌ها آخرين جلسات ستاد براي ارائه لايحه بودجه سال ۹۹ است تا در زمان مقرر و قانوني لايحه بودجه تقديم مجلس شود.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور افزود: اين سازمان در حال تدارك پيش نويس لايحه بودجه است تا آن را به دولت بدهيم و دولت آن را نهايي كند تا بتوانيم قبل از ۱۵ آذر تقديم مجلس كنيم.


فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 353
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121154
بازدید سال:121154
بازدید کل:15165590

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس