» » رييس سازمان برنامه و بودجه كشور:‌ وزارت بهداشت براي مقابله با كرونا تجهيز شده است

رييس سازمان برنامه و بودجه كشور:‌ وزارت بهداشت براي مقابله با كرونا تجهيز شده است

 رييس سازمان برنامه و بودجه كشور:‌ وزارت بهداشت براي مقابله با كرونا تجهيز شده است

 معاون رييس جمهوري گفت: پس از شيوع ويروس كرونا در چين و گسترش آن در جهان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي خود را تجهيز كرده و به نوع مناسبي تلاش كرده از ورود اين ويروس به كشور جلوگيري كند. 

به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكترمحمدباقر نوبخت روز جمعه با حضور در حسينيه جماران و پس از راي دادن، در ارتباط با تمهيدات دولت براي مقابله با ويروس كرونا افزود:‌ با توجه جغرافيايي كه ايران دارد و تعدد و تنوع مسافراني كه به ايران مي آيند و مي رود، متاسفانه مواردي از اين بيماري را در كشور مشاهده كرديم.
وي ادامه داد:‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با همه امكانات بسيج شده و دولت نيز به طور ويژه از وزارت بهداشت حمايت مي كند. به دكتر نمكي وزير بهداشت اعلام كردم كه هر مقدار منابعي كه لازم باشد با توجه به اينكه از جان مردم مراقبت مي كنيم، از سوي سازمان برنامه تخصيص مي دهيم. 
دكتر نوبخت گفت: در ۱۰ ماه گذشته بيش از ۱۸ هزار ميليارد تومان فقط براي جبران خسارت سيل پرداخت كرديم. هرچه قدر هم لازم باشد دولت در كنار مردم و براي دفاع و صيانت از آنان هزينه مي كند. 
رييس سازمان برنامه و بودجه افزود:‌ روز گذشته(پنجشنبه) بار ديگر در جلسه ستاد اقتصادي با حضور رئيس جمهوري، يك بار ديگر ستاد ويژه براي پيشگيري و مقابله با ويروس كرونا تشكيل شد و شب گذشته اولين جلسه اين ستاد غير از جلساتي كه در وزارت بهداشت برگذار مي شد، برگذار شد. در اين مورد همه تلاش خود را به كار گرفته ايم تا  مشكل رفع شود. 
وي درباره نبود دوربين هاي حرارتي در فرودگاه ها گفت: در اين باره اطلاعي ندارم اما مي دانم شايعات مختلفي از سوي عواملي در فضاي مجازي پخش مي شود كه جز تضعيف روحيه ملت و نگراني مردم چيزي ديگري نيست.
دكتر نوبخت افزود: ترديد نكنيد كه آنچه وظيفه دولت است در ارتباط با پشتيباني، برنامه‌ريزي و حمايت از مردم فروگذار نخواهد شد. بايد بدانيم همه كشورها با قدرت هاي مالي مختلف در اين زمينه آسيب پذير بودند. ان‌شاالله با همراهي مردم از اين مشكلات عبور مي كنيم.
رشد اقتصاي ايران در سال ۲۰۲۰ مثبت است

 معاون رييس جمهوري همچنين گفت:‌ براساس آخرين گزارشي كه مركز آمار ايران براي پاييز داشت، رشد مثبتي داشتيم و اين گواهي را مراكز بين المللي يعني هم صندوق بين المللي پول و بانك جهاني اعلام كرده اند كه رشد اقتصادي ايران در سال ۲۰۲۰ مثبت است.

دكتر نوبخت ادامه  داد: با توجه به اينكه روند تورم كاهنده است و در اولين روز اسفند گزارش تورم ماه بهمن از سوي مركز امار اعلام شد و خوشبختانه هم تورم سالانه و هم تورم نقطه به نقطه كاهش يافته و گرچه هنوز شرايط عادي نيست، اما بايد اين را به ذهن داشته باشيم كه بعد از ان تحريم ها و شوكي كه به اقتصاد كشور وارد شد، خوشبختانه مجددا همه شاخص ها به سمت مطلوب در حال تغيير است.
آنچه اهميت دارد رضايت مردم و اقتدار جمهوري اسلامي در رقابت هاي جهاني است
وي افزود:‌ اميدواريم با مجلس قوي و خوبي كه سال اينده در كنار دولت است، بتوانيم بيش از پيش شاخص ها را اصلاح كنيم. آنچه اهميت دارد رضايت مردم و اقتدار جمهوري اسلامي در رقابت هاي جهاني است.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 347
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121148
بازدید سال:121148
بازدید کل:15165584

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس