» » گزارش سازمان برنامه و بودجه كشور از وضع تحقق منابع و مصارف بودجه سال ۱۳۹۸ ارايه شد

گزارش سازمان برنامه و بودجه كشور از وضع تحقق منابع و مصارف بودجه سال ۱۳۹۸ ارايه شد

گزارش سازمان برنامه و بودجه كشور از وضع تحقق منابع و مصارف بودجه سال ۱۳۹۸ ارايه شد

گزارش سازمان برنامه و بودجه كشور از وضع تحقق منابع و مصارف بودجه سال ۱۳۹۸ ارايه شد

 در جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران سه قوه، دكتر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، گزارشي از وضع تحقق منابع و مصارف پيش‌بيني شده بودجه سال ۱۳۹۸ كل كشور  و اقدامات لازم در ماه پاياني سال در مورد مصارف ضروري، به شوراي عالي ارايه نمود.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، به علت وقوع سيل گسترده فروردين ماه سال جاري، در بخش‌هاي زيادي از كشور و همچنين حوادث طبيعي و غيرمترقبه ديگر در سال جاري، الزامات تخصيص‌هاي مقتضي صورت پذيرفته و در عين حال نيز پروژه‌هاي اساسي زيربنايي با قوت دنبال شده است.
به موجب اين گزارش، شورا پس از بحث و بررسي به منظور فراهم شدن امكان پرداخت حقوق كاركنان و بازنشستگان دولت و ساير پرداخت‌هاي اجتناب‌ناپذير، تصميمات لازم را براي تأمين منابع مورد نياز اين مصارف اتخاذ كرد.
در اين جلسه همچنين پس از گزارش رئيس كل بانك مركزي، شوراي عالي، مصوبات پيشيني براي ايجاد تعادل در بازار ارز، حمايت و تشويق از صادرات كالا و خدمات فني مهندسي را مورد تأكيد قرار داد و تداوم سياست‌ها و اقدامات در مورد تقويت نظارت بر بانك‌ها و موسسات اعتباري و مبارزه با پول‌شويي را خواستار شد.
در بخش ديگري از جلسه، آثار و تبعات شيوع بيماري كرونا بر بخش‌هاي مختلف اقتصادي ايران مورد بحث و بررسي قرار گرفت و پيشنهادهاي دولت براي حمايت از واحدهاي توليدي و خدماتي كه به سبب اقدامات احتياطي و عمل به توصيه‌هاي پيشگيرانه بخشي از درآمد خود را از دست مي‌دهند، مطرح شد.
در اين جلسه همچنين مقرر شد تا به منظور حمايت از كسب و كارهاي كوچك و شاغلان اين بخش‌ها تا زمان برگشت به شرايط عادي، مهلت‌هاي قانوني لازم در زمينه‌هاي مالياتي، گمركي و بانكي مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.
فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 2198
بازدید دیروز: 1583
بازدید ماه:23720
بازدید سال:241334
بازدید کل:15285770

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس