صفحه اصلی > معرفی مدیران > مدیر اداری ، مالی و پشتیبانی

مدیر اداری ، مالی و پشتیبانی


12-06-1402, 14:39. نویسنده: مهدی پور

مدیر اداری ، مالی و پشتیبانی

نام نام خانوادگی: رقیه باباکردی

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

رشته تحصیلی: علوم اقتصادی 

سابقه خدمت(سال): 18

پستهای سازمانی:

-کارشناس توسعه منابع انسانی از سال 1384 لغایت 1394

-رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان از سال 1394 لغایت شهریور 1402

-مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان هم اکنون

تلفن:32480084-017

فاکس: 32480084- 017

پست الکترونیکی : babakordi59@iran.ir

آدرس : گرگان - میدان بسیج - سایت اداری ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان

 

شرح وظايف مديريت اداري، مالي و پشتيباني
•    ـ اجراي كليه سياست‌ها و خط‌ مشي‌هاي اداري و مالي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور.
•    ـ تهيه و تنظيم بودجه پيشنهادي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان.
•    ـ نظارت بر اجراي بودجه تفصيلي ابلاغ شده به سازمان.
•    ـ انجام كليه امور اداري سازمان از قبيل اجراي تشكيلات، ارزشيابي كاركنان، اجراي آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و برنامه‌هاي تحول اداري، طبقه‌بندي مشاغل، صدور احكام، حضور و غياب، بازنشستگي و ساير امور مرتبط.
•    ـ همكاري و هماهنگي با واحد آموزش مركز و مديريت مركز آموزش و پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري براي تعيين نيازهاي آموزشي كاركنان و ارتقاء سطح دانش و مهارت‌هاي آنان.
•    ـ بررسي و شناخت سيستم‌هاي موردنياز سازمان و همكاري با مركز توسعه سيستم‌ها و فناوري اطلاعات مركز براي راه‌اندازي و پشتيباني سيستم‌هاي طراحي شده و موردنياز سازمان.
•    ـ ايجاد پايگاه اطلاعاتي براي تمركز اسناد و مدارك اقتصادي و اجتماعي استان.
•    ـ سازماندهي، تقويت و تجهيز كتابخانه سازمان و ارايه خدمات موردنياز استفاده‌كنندگان.
•    ـ ارايه خدمات پشتيباني سخت‌افزاري به واحدهاي سازمان.
•    ـ انجام كليه امور خدماتي و رفاهي در سازمان با هماهنگي و همكاري امور منابع انساني و پشتيباني مرکز

 

 


بازگشت