» » دکتر نوبخت:به سرمايه انساني غني سازمان برنامه و بودجه كشور مباهات مي كنم

دکتر نوبخت:به سرمايه انساني غني سازمان برنامه و بودجه كشور مباهات مي كنم

16 اردیبهشت 1398
  | 
  • Like
  • 0
بسيار خرسند و شادمان هستم كه سازمان برنامه و بودجه كشور در چنان جايگاهي قرار دارد كه در اركان دولت و قوه مجريه از تجارب و توانمندي‌هاي همكاران ما استفاده مناسبي مي‌شود.

دکتر نوبخت:به سرمايه انساني غني سازمان برنامه و بودجه كشور مباهات مي كنم

 

دكتر محمد باقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور در آيين تكريم و معارفه روساي قديم و جديد امور منابع انساني و پشتيباني سازمان با بيان اين مطلب افزود: سازمان برنامه و بودجه كشور از منظر سرمايه انساني بسيار غني است و من مباهات مي‌كنم كه در سازماني هستم كه به لحاظ نيروي انساني و تجربه ارزشمند ، مدد رسان به بدنه دولت و كشور است.
به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكتر نوبخت در ادامه سخنان خود اظهار داشت: درشرايطي كه مردم بزرگوار كشورمان در تنگنا و سختي به سر مي‌برند ، همه چشم‌ها به سازمان برنامه و بودجه كشور دوخته شده است چرا كه اين سازمان چشم نظام و دولت است .
وي افزود : بي‌ترديد با وجود تمام تحريم‌ها و تگناها در سال جاري ، آرزوي دشمن براي صفر شدن صادرات نفتي محقق نخواهد شد و ما از همه ابزارها و امكانات كشور استفاده مي‌كنيم تا هم ترفند دشمنان را بتوانيم خنثي كنيم و هم مردم آسيب كمتري ببينند.
دكتر نوبخت در ادامه سخنان خود از خدمات و زحمات محمدعلي افتخاري رييس پيشين امور منابع انساني و پشتيباني سازمان برنامه و بودجه كشور قدرداني كرد و گفت: بي ترديد ايشان در اين مسئوليت موفق بود و دكتردژپسند به دليل همين قابليت‌ها و توانمندي‌هاي بالاي مديريتي، ايشان را به همكاري دعوت كرد .
گزارش مذكور حاكي است كه در اين مراسم ، زهرا اربابي معاون توسعه منابع انساني و پشتيباني سازمان برنامه و بودجه كشور در سخنان خود اظهار داشت : مديريت مؤثر، خلوص نيت، آينده‌نگري، عزت نفس و اشتياق به خدمت‌رساني از صفات بارز آقاي افتخاري است كه استقبال و قدرشناسي تعداد كثيري از همكاران مؤيد اين موضوع است .
بر اساس همين گزارش، محمدعلي افتخاري نيز در  اين مراسم  اظهار كرد : اولويت اصلي فعاليت من و همكارانم در امور امور منابع انساني و پشتيباني سازمان برنامه و بودجه كشور، حفظ شان و منزلت همكاران و رسيدگي به وضعيت معيشتي آنان و بالا بردن ميزان رضايت‌مندي آنان بود كه به ياري خداوند و با همكاري مجموعه همكاران‌، موفقيت‌هاي قابل توجهي داشتيم.
در ادامه اين مراسم، علي جعفري اندريان رييس جديد امور منابع انساني و پشتيباني سازمان برنامه و بودجه كشور با قدرداني از مجموعه تلاش‌هاي ارزنده رييس سابق اين امور، گفت: جايگاه خاص 
و شايسته مجموعه كاركنان سازمان برنامه و بودجه كشور ايجاب مي‌كند كه متناسب با شأن آنها خدمت‌رساني بهتر انجام پذيرد و اميدوارم با همكاران مجموعه سازمان بتوانيم در استمرار خدمت‌رساني خوب موفق باشيم.
فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 636
بازدید دیروز: 2747
بازدید ماه:24905
بازدید سال:242519
بازدید کل:15286955

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس