» » دکتر نوبخت :بالغ بر ۵۴ هزار و ۳۹۹ ميليارد تومان در سال ۱۳۹۷ براي طرح هاي عمراني پرداخت شده است

دکتر نوبخت :بالغ بر ۵۴ هزار و ۳۹۹ ميليارد تومان در سال ۱۳۹۷ براي طرح هاي عمراني پرداخت شده است

بالغ بر ۵۴ هزار و ۳۹۹ ميليارد تومان در سال ۱۳۹۷ براي طرح هاي عمراني پرداخت شده است

 

دکتر نوبخت :بالغ بر ۵۴ هزار و ۳۹۹ ميليارد تومان در سال ۱۳۹۷ براي طرح هاي عمراني پرداخت شده است

 

 

يكصد و سي امين جلسه نهاد تعامل با حضور دكتر محمد باقر نوبخت معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور و دكتر حميد رضا عدل معاون فني، زير بنايي و توليدي، روسا و معاونان امور مرتبط اين سازمان و نمايندگان تشكل هاي فني و حرفه اي در محل اين سازمان برگزارشد .
به گزارش مركز اطلاع رساني،روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكتر محمد باقر نوبخت معاون رييس جمهور و رييس اين سازمان در اين جلسه اعلاممم كرد: در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۵۴ هزار و ۳۹۹ ميليارد تومان براي طرح هاي تملك دارايي هاي سرمايه اي از سوي دولت پرداخت شده است و از اين رقم حدود ۲۱ هزار و ۶۷۳ ميليارد تومان به صورت نقدي پرداخت شده و در حدود ۱۹ هزار و ۸۰۰ ميلياردتومان هم از طريق اسناد خزانه پرداخت شده است.

وي افزود : با توجه به تعامل سازنده ميان سازمان برنامه و بودجه كشور و شوراي هماهنگي، جلسات مشترك براي بررسي تفاوت نرخ تنزيل اسناد و نرخ حفظ قدرت خريد وو توافق در زمينه ياد شده بايد استمرار داشته باشد.

دكتر نوبخت در ادامه اظهارات خود گفت : حداقل ۳۵ هزار ميليارد تومان از بدهي هاي دولت به بخش غير دولتي را از طريق اسناد تسويه و به وسيله تهاتر پرداخت كرده ايم.

وي تصريح كرد كه رشد بودجه جاري سال ۱۳۹۷ نسبت به سال ۱۳۹۶ به ميزان ۱۳ درصد است، اما در بودجه عمراني اين افزايش ۳۰ درصد بوده است.

دكتر نوبخت اظهار اميدواري كرد كه در سال ۱۳۹۸ هم به اميد خداوند اين رويه استمرار داشته باشد.

به گفته وي تاكنون ۶۷ هزار مليارد تومان اوراق مالي اسلامي بدون حتي  يك روز تأخير باز پرداخت شده است و باقي مانده آن نيز تا پايان سال ۱۴۰۰ تایید خواهد شد.

به موجب اين گزارش، در اين جلسه دكتر سيد جواد قانع فر رييس امور نظام فني، اجرايي، مشاورين و پيمانكاران سازمان برنامه و بودجه كشور، گزارشي از پيش نويسس دستورالعمل نحوه جبران نوسان هاي نرخ ارز در پيمان هاي فاقد تعديل ارائه كرد و اظهار داشت : به استناد مصوبه جلسه ۱۲۹ نهاد تعامل، ۱۴ جلسه مشترك ميان نمايندگان شوراي هماهنگي تشكل هاي مهندسي، صنفي و حرفه اي با امور نظام فني و اجرايي در مورد دستور العمل ياد شده تشكيل شده و در مورد پيش نويس تسليم شده به شوراي عالي فني هم توافق به عمل آمده است .
گزارش مذكورحاكي است كه در اين جلسه مژگان خانلو رييس امور پايش تعهدات دولت وتجهيز منابع سازمان برنامه و بودجه كشور، گزارشي از اصلاحات سال جاري در موردد مقرراتت مربوط به اوراق مالي اسلامي ارائه نمود.

بر پايه اين گزارش، مهندس انصاري رييس هيات اجرايي شوراي هماهنگي تشكل هاي مهندسي، صنفي و حرفه اي كشور، گزارشي از موانع موجود در واگذاري پروژه هاي نيمهه تمام و پيشنهادهاي رفع آنها ارائه نمود و گفت : با توجه به نظر دكتر نوبخت، مقرر شد كه اين گزارش به جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي هم ارائه شود.

وي در ادامه سخنان خود پيشنهادهايي در مورد بازسازي مناطق سيل زده ارائه كرد و گفت : از آنجا كه دكتر عدل نماينده سازمان برنامه و بودجه كشور در قرارگاه مركزي بازسازيي مناطق سيل زده است، مقرر شد پيشنهادهاي ياد شده در جلسه اي كه تا پايان هفته جاري و با حضور ايشان و نمايندگان شورا تشكيل خواهد شد، بررسي شود.

شايان ذكر است كه نهاد تعامل از سال ۱۳۸۱۱ تاكنون به منظور تعامل ميان سازمان برنامه و بودجه كشور با نمايندگان بخش خصوصي صنعت احداث تشكيل شده است

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1100
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121901
بازدید سال:121901
بازدید کل:15166337

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس