» » در بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور منابع جديد مالياتي شناسايي و تعريف مي‌شود

در بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور منابع جديد مالياتي شناسايي و تعريف مي‌شود

 

 

چهاردهمين جلسه ستاد تهيه و تدوين لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور، به رياست دكتر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور و با حضور معاونان و مديران و نيز روساي برخي از سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها در محل سازمان مذكور برگزار شد.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان و به نقل از مركز اطلاع‌رساني، روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكترمحمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس اين سازمان در جلسه مذكور اظهار داشت: در برنامه اصلاح ساختار بودجه، از ديدگاه‌هاي مجامع دانشگاهي و مجموعه علمي كشور استفاده كرديم تا آنچه يه تأييد مي‌رسد و نهايي مي‌شود، برگرفته از ديدگاه‌هاي كارشناسي و متقن باشد. 
وي افزود: در نهايت، اين ديدگاه‌ها و جمع‌بندي‌هاي انجام شده در شوراي عالي هماهنگي اقتصادي كشور به تأييد خواهد رسيد و ما بر همان اساس، اصلاح ساختار بودجه را به پيش خواهيم برد.
دكتر نوبخت در ادامه سخنان خود تصريح كرد كه در بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور در كنار استفاده از ظرفيت مالياتي كشور، بايد در انديشه خلق منابع جديد مالياتي نيز باشيم تا هم در بخش درآمدهاي پايدار منابع جديد را تعريف كنيم و هم از ظرفيت يارانه‌هاي پنهان استفاده بهينه داشته باشيم. 
رييس سازمان برنامه و بودجه كشور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مهم‌ترين بخش اصلاح ساختار بودجه، بخش اصلاح هزينه‌ها و انجامر هزينه‌كرد‌  كارآ است كه شامل اصلاح خود بودجه هم خواهد بود.
وي در خاتمه سخنان خود از احساس مسووليت  همكاران مجموعه سازمان برنامه و بودجه كشور، سازمان‌هاي وابسته و نيز سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها هم قدرداني كرد. 
بر‌پايه اين گزارش، در اين جلسه دكتر حميد پوراصغري معاون امور علمي، فرهنگي و اجتماعي سازمان برنامه و بودجه كشور گزارشي در مورد فعاليت‌هاي كميته بازبيني هزينه‌ها ارايه كرد و گفت: در اين كميته بر اصلاح ساختار اداري كشور، بر فراگيري فن‌آوري اطلاعات و سامان‌دهي سامانه‌هاي خدمت‌رساني به مردم و ارباب‌رجوع در دستگاه‌هاي اجرايي كشور در روند انجام امور تصريح شده است.
در اين جلسه مژگان خانلو رييس امور پايش تعهدات دولت و تجهيز منابع سازمان برنامه و بودجه كشور هم گزارش كاملي از روند تدوين عملكرد شركت‌هاي دولتي و بودجه آنها ارايه كرد و اعلام نمود كه سازمان مذكور در موعد مقرر قانوني، گزارش عملكرد و بودجه شركت‌ها را تقديم خواهد كرد.  
گزارش مذكور حاكي است كه در اين جلسه، تعدادي از معاونان و مديران سازمان، ديدگاه‌هاي كارشناسي خود را ارايه كردند.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 732
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121533
بازدید سال:121533
بازدید کل:15165969

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس