» » جبران كاهش قدرت خريد مردم يكي از سياست‌هاي اصلي لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور است

جبران كاهش قدرت خريد مردم يكي از سياست‌هاي اصلي لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور است

هجدهمين و آخرين جلسه ستاد تهيه و تدوين لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور، به رياست دكتر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور و با حضور معاونان و مديران در محل سازمان مذكور برگزار شد.
به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكترمحمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس اين سازمان در جلسه مذكور اظهار داشت: به ياري خداوند متعال و همكاري همه دستگاه‌هاي كشور و نيز اهتمام شبانه‌روزي مجموعه همكاران اين سازمان، لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور، در وقت مقرر تدوين و تنظيم شد و هفدهم آذرماه از سوي رييس‌جمهور محترم تقديم مجلس شوراي اسلامي مي‌شود.
وي افزود: اين لايحه با همراه ۱۹ جلد پيوست تقديم مجلس خواهد شد و لايحه مذكور به لحاظ مقطع زماني، نوع تهيه و تنظيم و نيز اهداف و رويكردها با لوايح سال‌هاي گذشته متفاوت است.
وي تصريح كرد كه مهم‌ترين سياست لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور، موضوع جبران كاهش قدرت خريد مردم است كه در قالب مهار تورم و استمرار پرداخت يارانه‌ها و پرداخت‌هاي جبراني و نيز افزايش حقوق و دستمزد و همچنين همسان‌سازي حقوق بازنشسته‌ها متبلور خواهد شد.
دكتر نوبخت در ادامه اظهارات خود تأكيد كرد كه در سال آينده هيچ نوع افزايش قيمتي در كالاها و خدمات اعمال نخواهد شد و نيز هزينه‌ها از طريق پول پرقدرت تأمين نخواهد شد و دارو و كالاهاي اساسي با همان ارز چهار هزار و ۲۰۰ توماني تأمين مي‌شود.
وي همچنين يكي از اهداف مهم بودجه سال آينده كل كشور را تقويت توليد و اشتغال برشمرد و گفت : تدوين و تنظيم بودجه متناسب با قانون محاسبات عمومي انجام شده و پيش‌بيني منابع و مصارف واقع‌بينانه بوده و با كم‌ترين ميزان وابستگي به منابع نفتي لحاظ شده است.
رييس سازمان برنامه و بودجه كشور با بيان اين‌كه در شديد‌ترين شرايط اقتصادي كشور تلاش مي‌كنيم كه كم‌ترين فشار به مردم وارد شود، از همه مديران اين سازمان خواست كه بعد از تقديم بودجه به مجلس شوراي اسلامي، در تبيين دقيق اهداف، اعداد و رويكردهاي بودجه سال آينده در رسانه‌ها به ويژه رسانه ملي اهتمام لازم را داشته باشند

جبران كاهش قدرت خريد مردم يكي از سياست‌هاي اصلي لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور است

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 399
بازدید دیروز: 1665
بازدید ماه:121200
بازدید سال:121200
بازدید کل:15165636

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس