» » 1163 پروژه جهش تولید در 31 استان

1163 پروژه جهش تولید در 31 استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان و به نقل از مركز اطلاع رساني ، روابط عمومي وامور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور ،  در خصوص عملكرد ستاد برنامه ريزي و راهبري جهش توليد، با امعان نظر به نامگذاري سال جاري تحت عنوان "جهش توليد" توسط مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و مأموريت محوله از طرف معظم له، ستاد برنامه ريزي و راهبري جهش توليد در راستاي تحقق شعار مزبور، با محوريت سازمان برنامه و بودجه كشور و عضويت نمايندگان قوه قضائيه، قوه مقننه و تمام دستگاه هاي اجرايي حسب مورد، از دوم فروردين سال ۱۳۹۹ تشكيل و طي هفت جلسه محورهاي برنامه هاي جهش توليد سال ۱۳۹۹ را در سطح ملي و استاني تعيين و ساز و كار تدوين اين برنامه ها را به كارگروه هاي تخصصي، تشكل از نمايندگان دستگاه هاي اجرايي مسئول و نماينده سازمان برنامه و بودجه كشور محول كرد.

با ابلاغ ستاد برنامه ريزي و راهبري جهش توليد، ستادهاي جهش توليد استان هاي كشور به رياست استانداران محترم تشكيل و برنامه هاي جهش توليد استان ها با رويكرد پروژه محور مبتني بر دستورالعمل مصوب ستاد مزبور، به تفكيك ۳۱ استان كشور تدوين شد. اين پروژه ها در قالب تفاهم نامه بين معاون محترم رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور و استانداري استان مربوطه جهت اجرا به استانداران ابلاغ مي شود. تا كنون تفاهم نامه ۱۲ استان در جريان سفر استاني جناب آقاي دكتر نوبخت، رئيس ستاد برنامه ريزي و راهبري جهش توليد، امضاء و مبادله شده است.
پروژه هاي منتخب براي جهش توليد هر استان با تاكيد بر بخش هاي توليدي و تقويت زيرساخت هاي توليد تدوين و براي تأمين مالي آنها از طريق كمك به افزايش اعتبارات مصوب و تأمين كمك هاي فني و اعتباري براي كاهش نرخ سود تسهيلات سرمايه در گردش و تسهيلات سرمايه ثابت اقدام خواهد شد. بر اساس اين برنامه ريزي در مجموع:تعداد ۱۱۶۳ پروژه جهش توليد به تفكيك ۳۱ استان كشور تدوين شد.
براي كمك به افزايش اعتبارات پروژه هاي جهش توليد مبلغ ۲۶۶۶۳ ميليارد ريال برنامه ريزي شد.
مبلغ ۱۲۸۰۱ ميليارد ريال كمك هاي فني و اعتباري به منظور كاهش نرخ سود تسهيلات سرمايه در گردش به مبلغ ۴۳۰۱۷ ميليارد ريال و تسهيلات سرمايه ثابت به مبلغ ۱۰۹۳۶۵ ميليارد ريال به تفكيك استان هاي متقاضي برنامه ريزي شده است.

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 2698
بازدید دیروز: 1583
بازدید ماه:24220
بازدید سال:241834
بازدید کل:15286270

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس