» » افزايش بيش از ۵۸ درصدي اعتبارات امورآموزش‌ پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي در لايحه بودجه سال۱۴۰۰

افزايش بيش از ۵۸ درصدي اعتبارات امورآموزش‌ پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي در لايحه بودجه سال۱۴۰۰

افزايش بيش از ۵۸ درصدي اعتبارات امورآموزش‌ پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي در لايحه بودجه سال۱۴۰۰

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان و به نقل از مركز اطلاع رساني، روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور،شاخص‌هاي مهم مربوط به اعتبارات آموزش و پروش در لايحه ۱۴۰۰ حكايت از افزايش ۵۸ درصدي امور آموزش و پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي (هزينه‌اي، تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي و متفرقه) از ۶۶۲ هزار ميليارد ريال در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۵۰ هزار ميليارد ريال در لايحه بودجه سال ۱۴۰۰ دارد. براي ارائه تصويري اجمالي از وضعيت اعتبارات امورآموزش‌ پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي در لايحه بودجه سال۱۴۰۰ مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:
۱. مجموع اعتبارات امور آموزش و پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي (هزينه‌اي، تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي و متفرقه) با ۵۸,۸ درصد رشد، از ۶۶۲ هزار ميليارد ريال در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۵۰ هزار ميليارد ريال در لايحه بودجه سال ۱۴۰۰ افزايش يافته است. 
۲. اعتبار لايحه ۱۴۰۰ امور با احتساب مبلغ ۸۰۰۰۰ ميليارد ريال اعتبار مربوط به رديف۱۲۷۵۰۷ با عنوان«وزارت آموزش و پرورش- ادارات كل آموزش و پرورش- كسورات بازنشستگي سهم دولت مشتركين صندوق بازنشستگي كشوري»، ۱۷۶۰۰ميليارد ريال اعتبارات استاني(نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور، آموزش فني و حرفه‌اي)، ۱۳۷۰۰ ميليارد ريال درآمد اختصاصي به حدود ۱۱۶۰هزار ميليارد ريال خواهد رسيد.
۳. مجموع اعتبارات هزينه‌اي از محل رديف‌ اصلي امور آموزش و پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي با ۶۳,۲ درصد رشد، از ۵۹۸ هزار ميليارد ريال در سال ۱۳۹۹ به ۹۷۵هزار ميليارد ريال در لايحه بودجه سال ۱۴۰۰ افزايش يافته است.
۴. مجموع اعتبارات تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي از محل رديف اصلي امور آموزش و پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي با ۲۵,۶درصد رشد، از ۴۱.۱هزار ميليارد ريال در سال ۱۳۹۹ به ۵۱.۶ هزار ميليارد ريال در لايحه بودجه سال ۱۴۰۰ افزايش يافته است.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 3195
بازدید دیروز: 2747
بازدید ماه:27464
بازدید سال:245078
بازدید کل:15289514

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس