» » پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت روز پاسدار وجانباز

پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت روز پاسدار وجانباز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان آقای عابدی ضمن تبریک خجسته میلاد نورانی حضرت اباعبدالله‌الحسین‌علیه‌السلام، «روز پاسدار» و فرخنده زادروز حضرت ابوالفضل‌العباس، «روز جانباز»، رسالت خطیر پاسداران، جانبازان و ایثارگران را دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی دانست.

 

متن کامل پیام آقای عابدی  بدین شرح است: درتاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوارتابناکی ازآسمان امامت و ولایت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مؤمنین خداجویند.
شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمرتابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) را در خود دارد و شور و شعفی وصف ناشدنی درتمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان ایجاد می‌نماید.
سوم شعبان؛ روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه‌ای درخشان و پر افتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می‌کند.
روز جانباز تجلی‌گر راستین ایثارگری‌ها، مجاهدتها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان‌های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.
یقیناً، نامگذاری سالروزمیلاد خجسته سرورجوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روزپاسدار و نامگذاری میلاد علمدارکربلا به عنوان روز جانباز؛ نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره‌های تابناک آن است.
لذا ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدارو جانباز را به مردم شریف استان ایلام، بالاخص پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده‌های معظم ایشان، تبریک و تهنیت گفته و سربلندی همگان را ازدرگاه ایزد منان خواستارم.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 1889
بازدید ماه:217311
بازدید سال:217311
بازدید کل:15261747

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  29 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس