» » آقای عابدی رئیس سازمان:به تحلیل راهبردهای توسعه منطقه ای پایدار در استان گلستان پرداخت.

آقای عابدی رئیس سازمان:به تحلیل راهبردهای توسعه منطقه ای پایدار در استان گلستان پرداخت.

آقای عابدی رئیس سازمان:به تحلیل راهبردهای توسعه منطقه ای پایدار در استان گلستان پرداخت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی،قدرت اله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،امروز چهارشنبه 24 اسفندماه در طی نشست با خبرنگار رسانه ای استان،به تحلیل راهبردهای توسعه منطقه ای پایدار در استان گلستان پرداخت.عابدی رئیس سازمان تصریح کرد:با گسترش شبکه های ارتباطی جاده ای،ریلی به استان های همجوار و دسترسی به کشورهای همسایه و استفاده از مبادلات تجاری و فرصت های همجواری برای توسعه و تقویت پیوندهای فراملی و رشد فعالیت های اقتصادی به ارتقاء نقش استان در فرایند توسعه ملی کمک می نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در این تحلیل راهبردی،به فاکتورهای اقتصادی و اجتماعی و زیست محیطی پرداخت.وی به فاکتورهای اقتصادی موثر مانند وجود فرصت های مناسب شغلی در استان،تولید ناخالص داخلی،بهره وری از نیروی کار و موقعیت مناسب جغرافیایی،وجود فرصت های همجواری و مبادلات تجاری و تنوع بالای سرزمینی در استان اشاره کرد.

قدرت اله عابدی رئیس سازمان در ادامه به فاکتورهای اجتماعی موثر در توسعه استان نیز اشاره کرد و افزود:وجود روحیه همبستگی در استان گلستان،ارتقاء ارزش های بومی،تعاملات اجتماعی در سطح استان،تنوع قومی،مشارکت اجتماعی و... از نکات حائز اهمیتی بود که در توسعه استان به حساب می آیند.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،همچنین به فاکتورهای زیست محیطی در استان گلستان پرداخت و یادآور شد:برخورداری استان گلستان از تنوع زیستی گیاهی و جانوری و پتانسیل بسیار بالای گردشگری و بهره مندی از منابع طبیعی،تنوع توپوگرافی و وجود اکوسیستم های متعدد و.... می توان اشاره نمود.

قدرت اله عابدی رئیس سازمان در ادامه نشست،ضمن اشاره به تحکیم و تقویت نقش ترانزیتی استان،به توسعه و استفاده از ظرفیت ها و ارتقاء نقش استان در فرایند توسعه ملی و وجود پیوندهای اقتصادی قوی با کشورهای آسیایی در استان پرداخت.

 

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 2629
بازدید دیروز: 396
بازدید ماه:2629
بازدید سال:220243
بازدید کل:15264679

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  01 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس