» » پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به مناسبت روز ارتش

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به مناسبت روز ارتش

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به مناسبت روز ارتش

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، قدرت اله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، با انتشار پیامی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به دلاورمردان و حافظان امنیت کشور تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) 

ضمن گرامیداشت خاطره و یاد امام راحل عظیم‌الشأن، نامگذاری روز 29 فروردین از سوی حضرت امام خمینی(ره) به نام روز ارتش، اقدامی ارزشمند و هوشمندانه است. ارتش بازوی موثر و توانمند نظام و انقلاب است و این محبوبیت ارتش بی نظیر است و نیروهای کارآمد و انقلابی و فداکاری‌های فرزندان ارتش مکتبی ایران اسلامی، با بهره گیری از مدیریت جهادی و قدرت استراتژیک، همیشه سابقه ای درخشان را به نحو شایسته، در دفاع از اسلام عزیز، در دفتر افتخارات ملت ایران، ثبت نموده اند که مایه اقتدار است. ارتش در دوران دفاع مقدس و در عرصه دفاعی و امنیتی، با برخورداری از نیروهای انسانی ولایت مدار، انقلابی، مومن و متعهد، نقش محوری را در ماندگاری و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی و با ادای احترام و نثار صلوات به روح مطهر و مقام شامخ شهدای عالی‌قدر ارتش، بر خود لازم می دانم 29 فروردین روز ارتش که با شکوه ترین روزهای سال است به مدافعین راستین نظام مبتنی بر ولایت فقیه و ارتشیان قهرمان و خستگی ناپذیر و فرماندهان و راهروان ولایت و امامت ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده محترم و گرانقدر شهدای ارتش، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه رفیع خداوند متعال، توفیق روزافزون، وحدت، همدلی، همراهی و هم افزایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم. 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 398
بازدید دیروز: 3172
بازدید ماه:215727
بازدید سال:215727
بازدید کل:15260163

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  29 فروردین 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس