» » پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به مناسبت روز ملی جمعیت

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به مناسبت روز ملی جمعیت

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به مناسبت روز ملی جمعیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، به مناسبت روز ملی جمعیت پیامی از سوی عابدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریز استان گلستان صادر گردید. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان مدیریت و برنامه ریزی، یک نقش هماهنگ کننده، برنامه ریز و گزارش گیر را دارد، باید با سایر دستگاه های اجرایی از جمله امور بانوان استانداری، تربیت بدنی، علوم پزشکی، بهزیستی، شهرداری و ... در خصوص آمار و اقداماتی که سایر دستگاه ها در رابطه با جمعیت جوان و کهنسال انجام داده اند همکاری دوجانبه داشته باشد.

جمعیت، در شاخصه مهم و تأثیرگذار برنامه ریزی و توسعه پایدار و پاینده و مدرنیته نیروی انسانی، نقش بسزایی دارد، و اگر نیروی انسانی پویا، جوان و خلاق نداشته باشیم نمی توانیم هیچکدام از پارامترهای توسعه را اجرا کنیم؛ همچنین امروزه اقتدار کشور ما به لحاظ جوانی جمعیت است. بنابراین، در راستای سياست‌هاي كلي برنامه هفتم از سوي مقام معظم رهبري ابلاغی سال 1401، تهیه سند توسعه جمعیتی استان گلستان باید در دستور کار این سازمان قرار گیرد. 

همچنین در بحث جمعیتی و فرزند آوری و تربیت فرزند صالح و سبک زندگی باید در فضای مجازی فرهنگ سازی شود و به نظر می رسد رسیدگی به تمامی این مسائل بیش از هر چیز نیازمند گفتگوی همدلانه ملی است. جامعه کنونی ایران، در شرایطی که با تحریم‌های ظالمانه دست و پنجه نرم می‌کند، بیش از هر زمان نیازمند آگاهی و بصیرت است. آگاهی از اثرات تصمیم های امروز ما در بهبود و کیفیت زیست جمعیت فردا. آن چه نسل‌های ما برای نسل‌های آینده به میراث خواهد گذاشت. 

روز ملی جمعیت فرصتی برای بازنگری و اتخاذ سیاست ‌ها و برنامه ‌ها به منظور تحقق اهداف پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت کشور است و امید است با اتکال به قدرت الهی و با اجرای سیاست‌های کلی جمعیت و بهره گیری از تمام ظرفیت ها، در مسیر تحقق و ارتقای پویایی و جوانی جمعیت کشور ایران سربلند گردیم.

 قدرت اله عابدی 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 3307
بازدید ماه:27770
بازدید سال:245384
بازدید کل:15289820

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس