» » برگزاری اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 1396

برگزاری اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 1396

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه وبودجه استان گلستان حسین پیشقدم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال استان گلستان که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات متفاوتی انجام شد که یکی از آن تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بود.

برگزاری اولین جلسه ستاد  فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 1396

 

برگزاری اولین جلسه ستاد  فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 1396

 

وی ادامه داد: 24 جلسه در این راستا در استان برگزار شد که 187 مصوبه این ستاد کار خود را در سال گذشته خاتمه داد و در تمام جلسات استاندار گلستان خضور  فعال داشت و سه جلسه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر معین استان گلستان در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

رئیس سازمان  برنامه و بودجه گلستان خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی 28 جلسه را با 89 مصوبه را در سال گذشته برگزار کرد و خوشبختانه تحقق 95 درصدی برنامه‌های حوزه قرارگاه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اجرایی شد.

پیشقدم گفت: در راستای ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید 34 جلسه در استان برگزار شد که نتیجه آن اعطای 455 میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و 151 واحد تولیدی پرداخت شد.

وی تاکید کرد: جلسات مختلفی را با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سال گذشته برگزار کردیم که مهمترین آن اعزام تیم اقتصادی استان به کشور ترکمنستان، قزاقستان، آستاراخان، آذربایجان و کشورهای CIS بود که این اقدامات باعث افزایش 52 درصدی مبادلات استان با کشور قزاقستان بوده است.

وی اضافه کرد: آن پروژه‌هایی که به صورت کامل محقق نشد به دلیل کمبود بودجه بوده و تلاش داریم امسال با تامین بودجه بتوانیم بسیاری از پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان تصریح کرد: اهم مشکلاتی که در حوزه زه‌کشی اراضی داشتیم در حوزه وزارت جهاد کشاورزی بود که مکاتبات برای اخذ ماده 56 انجام شده اما در حوزه وزارت نیرو هنوز انجام نشده و تقاضا داریم تا این موضوع از طریق وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شود که بتوانیم در حوزه سرمایه‌گذاری از فاینانس داخلی استفاده کنیم.

پیشقدم گفت: در حوزه افتتاح فاز اول هتل پارتیا مکاتباتی را با بانک مرکزی داشتیم که هوز پاسخ مناسبی دریافت نشده و انتظار داریم این اتفاق برای سال جاری بیافتد.

وی در خصوص مجتمع پتروشیمی گلستان گفت: از نظر فنی و اقتصادی این مجموعه کاملا توجیه دارد و امیدواریم امید سهامداران این مجموعه که بیش از 95 هزار نفر هستند، امسال به نتیجه‌ای برسد و ما خبر خوبی را به این سهامداران بدهیم.

اضافه می کنم در این جلسه بعد از گزارش مهندس پیش قدم ،دکتر مومنی  مدیرکل ارتباطات وفناوری استان گزارشی از وضعیت پوشش اینترنت واقدامات انجام شده و انجام 42 تفاهمنامه برنامه کسب وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) اشاره نمود ودر ادامه وزرای ارتباطات وفناوری  وتعاون ،کار ورفاه اجتماعی واستاندار استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

لازم به ذکر است:محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر روز شنبه وارد استان گلستان شدند. واز اهداف این سفرشرکت در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی و انعقاد تفاهم نامه طرح تکاپو و بهره برداری از چند طرح مخابراتی، از برنامه های سفر یکروزه این دو وزیر به استان گلستان بود.

برگزاری اولین جلسه ستاد  فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 1396

 

برگزاری اولین جلسه ستاد  فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 1396

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 616
بازدید دیروز: 8105
بازدید ماه:523199
بازدید سال:3077288
بازدید کل:15041389

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  28 اسفند 1402

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس