مدیر اداری ، مالی و پشتیبانی
نام نام خانوادگی: رقیه باباکردی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی: علوم اقتصادی
سابقه خدمت(سال): 18
پستهای سازمانی:
-کارشناس توسعه منابع انسانی از سال 1384 لغایت 1394
-رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان از سال 1394 لغایت شهریور 1402
-مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان هم اکنون
تلفن:32480084-017
فاکس: 32480084- 017
پست الکترونیکی : babakordi59@iran.ir
آدرس : گرگان - میدان بسیج - سایت اداری ساختمان سازمان مدیریت و برنامهریزی استان گلستان
شرح وظايف مديريت اداري، مالي و پشتيباني
• ـ اجراي كليه سياستها و خط مشيهاي اداري و مالي سازمان مديريت و برنامهريزي كشور.
• ـ تهيه و تنظيم بودجه پيشنهادي سازمان مديريت و برنامهريزي استان.
• ـ نظارت بر اجراي بودجه تفصيلي ابلاغ شده به سازمان.
• ـ انجام كليه امور اداري سازمان از قبيل اجراي تشكيلات، ارزشيابي كاركنان، اجراي آييننامهها و دستورالعملها و برنامههاي تحول اداري، طبقهبندي مشاغل، صدور احكام، حضور و غياب، بازنشستگي و ساير امور مرتبط.
• ـ همكاري و هماهنگي با واحد آموزش مركز و مديريت مركز آموزش و پژوهشهاي توسعه و آيندهنگري براي تعيين نيازهاي آموزشي كاركنان و ارتقاء سطح دانش و مهارتهاي آنان.
• ـ بررسي و شناخت سيستمهاي موردنياز سازمان و همكاري با مركز توسعه سيستمها و فناوري اطلاعات مركز براي راهاندازي و پشتيباني سيستمهاي طراحي شده و موردنياز سازمان.
• ـ ايجاد پايگاه اطلاعاتي براي تمركز اسناد و مدارك اقتصادي و اجتماعي استان.
• ـ سازماندهي، تقويت و تجهيز كتابخانه سازمان و ارايه خدمات موردنياز استفادهكنندگان.
• ـ ارايه خدمات پشتيباني سختافزاري به واحدهاي سازمان.
• ـ انجام كليه امور خدماتي و رفاهي در سازمان با هماهنگي و همكاري امور منابع انساني و پشتيباني مرکز
نظر دهید