» » معاون رئیس جمهور: دولت سیزدهم متعهد به تکمیل سد نرماب است
با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و اقتصادی عقب ماندگی مزمن این استان برطرف شود.

معاون رئیس جمهور: دولت سیزدهم متعهد به تکمیل سد نرماب است

معاون رئیس جمهور: دولت سیزدهم متعهد به تکمیل سد نرماب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،داوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان که با حضور استاندار گلستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تشکیل شد،تصریح کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به استان گلستان به عنوان یک استان کم برخوردار دارد و تلاش می کند با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و اقتصادی عقب ماندگی مزمن این استان برطرف شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به عزم جدی دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه در حوزه تامین آب در گلستان گفت: دولت سیزدهم متعهد به بهره‌برداری از سد نرماب است.

داوود منظور شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به استان گلستان به عنوان یک استان کم برخوردار دارد و تلاش می کند با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و اقتصادی عقب ماندگی مزمن این استان برطرف شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بر زمین مانده به ویژه در حوزه آب به عنوان یکی از راهبردها و اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم در استان گلستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در ادوار گذشته تلاش‌های متعددی برای ایجاد سازه‌های آبی و سد انجام شده که یکی از این موارد سد نرماب چهل چای مینودشت است و دولت سیزدهم متعهد به تکمیل و بهره برداری از این سد است.

منظور گفت: بهره‌برداری از پتانسیل آب‌های سطحی یکی از راهبردهای عملیاتی و اجرایی دولت سیزدهم محسوب می‌شود که در این زمینه اعتبارات مکفی پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: برخورد با چاه های غیرمجاز و عمیق موضوعی نیست که توسط دستگاه های متولی مورد اغماض قرار بگیرد، هرگونه تساهل در این بخش موجب نشست زمین و رخدادهای پرخطر خواهد شد.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 3047
بازدید ماه:46497
بازدید سال:264111
بازدید کل:15308547

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  15 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس