» » علیرضا نورانی رییس سازمان: تعیین بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی راکد
نشست و گفتگو علیرضا نورانی رئیس سازمان با مدیرعامل کارخانه رشد دانه - واحد دانش بنیان (تولید ویتامین E) و بانک کشاورزی

علیرضا نورانی رییس سازمان: تعیین بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی راکد

علیرضا نورانی رییس سازمان: تعیین بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی راکد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، علیرضا نورانی رئیس سازمان طی نشستی با مدیرعامل کارخانه رشد دانه - واحد دانش بنیان (تولید ویتامین E) و بانک کشاورزی، روز دوشنبه، 18 دیماه، در خصوص بررسی رفع مشکلات واحد تولیدی دانش بنیان رشد دانه با بانک کشاورزی به دیدار و گفتگو پرداختند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) احیا و راه‌اندازی مجدد کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی راکد،بایستی به طور جدی در دستور کار استان قرار گیرد.

وی افزود: ساخت یک کارخانه،بودجه بر است اما احیای یک کارخانه راکد با تأمین مالی، یا اصلاح مدیریت انجام شدنی است و این یکی از موضوعات مهم است که نیاز به پیگیری دارد.

علیرضا نورانی تصریح کرد: پیرو بازدید میدانی اخیر، از کارخانه رشد دانه (واحد دانش بنیان) و نیز بررسی آخرین وضعیت این کارخانه دریافتیم که، موضوعات مهمی از جمله سرمایه هنگفتی که آنجا راکد باقیمانده است و نیز موضوعاتی مانند افت قیمت در واردات و محصول جایگزین شده، دلیل مهم خارج شدن یک واحد تولیدی از مدار تولید استان است.

او تاکید کرد: بانکها با دادن تسهیلات ویژه،باید اقدامات موثری را در قبال واحدهای تولیدی داشته باشند، تا اقتصاد استان و کشور برقرار شود.

نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان خاطرنشان کرد: کمبود نقدینگی، کمبود مواد اولیه، تحریم، نوسان قیمت ارز و فرسودگی ماشین آلات، بدهی‌های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای، پایین آمدن سطح درآمد و تملک واحدهای تولیدی و کارخانه ها توسط بانک ها از دیگر موانع و مشکلات راکد ماندن واحدهای تولیدی می باشد و بانکها باید با همه توان و ظرفیت از نظام تولید حمایت کرده و سیاست گذاری صحیح برای هدایت منابع بانک‌ها به سوی تولید و رونق اقتصاد ملی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: هم افزایی دستگاه‌های اداری و اجرایی و بانک ها جهت تسهیل و فراهم کردن زمینه برای احیاء و فعال کردن واحد‌های تولیدی و صنعتی که به هر دلیلی دچار وقفه شده‌اند، امری ضروری است.

نورانی رئیس سازمان بیان نمود:سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان از تمام توان و ظرفیت خود جهت پیگیری و احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان، با هدف حمایت و بازگشت به چرخه تولید، در راستای تولید اشتغال پایدار گام های موثری را خواهد برداشت.

وی تاکید کرد: جلسه ویژه ای با مدیرعامل واحد تولیدی دانش بنیان رشد دانه و بانک کشاورزی، باید به طور جد و مستمر صورت پذیرد، تا اقدامات موثری صورت گیرد، تا هرچه سریعتر شاهد پیشرفت و توسعه این واحد باشیم.

علیرضا نورانی رییس سازمان: تعیین بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی راکد

علیرضا نورانی رییس سازمان: تعیین بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی راکد

علیرضا نورانی رییس سازمان: تعیین بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی راکد

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 2415
بازدید دیروز: 3257
بازدید ماه:41520
بازدید سال:259134
بازدید کل:15303570

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  10 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس