» » تاکید نورانی رئیس سازمان به ضرورت پاسخ دهی مدیران دستگاه های اجرایی به مکاتباتی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال می شود.
پاسخ دهی مدیران دستگاههای اجرایی به مکاتبات نامه های ارسالی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

تاکید نورانی رئیس سازمان به ضرورت پاسخ دهی مدیران دستگاه های اجرایی به مکاتباتی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال می شود.

تاکید نورانی رئیس سازمان به ضرورت پاسخ دهی  مدیران دستگاه های اجرایی به مکاتباتی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی،نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در اولین و دومین جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری در سال 1403 که در روز چهارشنبه 29 فروردین ماه برگزار گردید،به ضرورت پاسخ دهی مدیران دستگاه های اجرایی به مکاتباتی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال می گردد تاکید کرد.

نورانی رئیس سازمان تصریح کرد:نامه هایی که از این سازمان به مدیران دستگاه های اجرایی ارسال می گردد،جزء اقدامات اولویت دار مدیران دستگاهها باشد،لذا مکاتبات متعددی در خصوص جهش تولید،سفر ریاست جمهور و سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و پروژه های نیمه تمام قابل افتتاح و دهه مبارک فجر و دیون سالهای قبل و همچنین سیاست های جهش تولید برای دستگاههای اجرایی و فرمانداران ارسال گردیده است که پاسخ نامه ها را به این سازمان ارسال نمایند.

 

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 205
بازدید دیروز: 2761
بازدید ماه:42071
بازدید سال:259685
بازدید کل:15304121

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  10 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس