» » آقای عابدی رئیس سازمان:سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در ارتقای بسیاری از شاخص های توسعه ای دستاوردهای خوبی در دولت سیزدهم کسب نموده است

آقای عابدی رئیس سازمان:سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در ارتقای بسیاری از شاخص های توسعه ای دستاوردهای خوبی در دولت سیزدهم کسب نموده است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی،قدرت اله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان امروز یکشنبه 21 اسفندماه،در طی نشست با خبرنگار رسانه ای استان تصریح کرد:سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ارتقای بسیاری از شاخص های توسعه ای استان دستاوردهای خوبی در دولت سیزدهم کسب نموده است.

عابدی رئیس سازمان خاطرنشان کرد:تعامل و هم افزایی با استاندارگلستان،نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی،این موفقیت را مضاعف نموده است،یادآور شد:با مجموعه روحیه جهادی و اهتمام و تلاش سبب شده تا نتیجه خوبی برای استان گلستان رقم بزنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان افزود:هر وقت بتوانیم نگاه خدمتگزاری را در استان نهادینه و برقرار سازیم،تسریع مسیر پیشرفت و توسعه استان با جدیت بیشتری دنبال می گردد.

عابدی رئیس سازمان افزود:با همدلی و وحدت استاندار گلستان و نمایندگان مردم استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،ریل گذاری صحیحی در توسعه استان صورت گرفته است.

وی گفت:در دولت سیزدهم همواره استان گلستان،کانون توجه برای توسعه استان بوده است و خوشبختانه اقدامات بسیار ارزشمندی در این استان صورت گرفته است و محرومیت زدایی و توسعه روستاها یکی از اولویت های اصلی و مهم دولت سیزدهم می باشد و توزیع عادلانه اعتبارات را یکی از شاخص های تاثیرگذار قرار داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،در این نشست همچنین اشاره ای به توزیع اعتبارات در مناطق محروم استان و توسعه شهرها و روستاهای استان نمود.

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 336
بازدید دیروز: 3307
بازدید ماه:27912
بازدید سال:245526
بازدید کل:15289962

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس