» » دکتر منظور معاون رئیس جمهور: تخصیص های ویژه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان گلستان یکی از اهداف سازمان برنامه و بودجه است
مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما گلستان با دکتر منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه

دکتر منظور معاون رئیس جمهور: تخصیص های ویژه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان گلستان یکی از اهداف سازمان برنامه و بودجه است

دکتر منظور معاون رئیس جمهور: تخصیص های ویژه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان گلستان یکی از اهداف سازمان برنامه و بودجه است

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، دکتر منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: تخصیص های ویژه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان گلستان یکی از اهداف سازمان برنامه و بودجه است.

منظور معاون رئیس جمهور در ابتدای مصاحبه ضمن عرض خداقوت به رئیس و همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، تصریح کرد: در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، موضوعات محوری مورد بحث و گفتگو، مربوط به نیازمندی ها و پشتیبانی هایی است که سازمان برنامه و بودجه از فعالیت ها و مصوبات سفرهای استانی بایستی به طور جد در دستور کار قرار دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: هدف ما از سفر به استان گلستان اینست که، بتوانیم از نزدیک مسائل و مشکلاتی که در اجرای طرح های توسعه ای استان وجود دارد، بازبینی کنیم و از طرفی موضوع تأمین اعتبارات و تخصیص ویژه در جهت تکمیل پروژه نیمه تمام استان را در دستور کار سازمان برنامه و بودجه قرار دهیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در استان گلستان طرح های زیادی مانند پروژه احداث، توسعه و بهسازی راه ها، طرح های آب رسانی و تکمیل سد نرماب، کریدورهای ریلی و جاده ای، توسعه بیمارستان ها و تکمیل بیمارستان های در حال ساخت و جدید در حال انجام است.

وی ادامه داد: این طرح ها از قبل جزء مصوبات سفر رئیس جمهور بوده و سالانه هم اعتباراتی در نظر گرفته می شود، اما با این حال، بایستی به طور جد، اعتبارات با سرعت بیشتری به این طرح ها تخصیص داده شود.

منظور اظهار کرد: در موضوع آب شیرین کن که یکی از طرح های مهم استان است، با توجه به اینکه، سرمایه گذار بخش غیردولتی بوده است، از این رو بایستی تضامین لازم را ارائه کنیم که این موضوع با مصوبه شورای اقتصاد انجام خواهد شد.

منظور معاون رئیس جمهور گفت: در موضوع فاضلاب استان، علاوه بر منابع بودجه عمومی، از اعتبارات نظام بانکی استفاده گردد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف مهم سفر ما به استان گلستان اینست که، پروژه هایی مانند نیروگاه ۱۶ مگاواتی کوچک مقیاس سیمین‌شهر از توابع شهرستان بندرترکمن که به مرحله بهره برداری رسیده را افتتاح کنیم و همچنین با تلاش و پیگیری شبانه روزی نیز تا پایان سال جاری تعدادی از طرح های استان گلستان تکمیل و به بهره برداری برسد.

منظور همچنین در خصوص مهم ترین اهداف برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: یکی از اهداف برنامه هفتم توسعه، کاهش ناترازی ها در بخش های مختلف اقتصادی مانند ناترازی در بودجه دولت، منابع بانکی، رفع ناترازی های سیستم های بانکی در جهت کاهش تورم، رفع ناترازی در صندوق بازنشستگی و منابع آب و انرژی می باشد.

رئیس برنامه و بودجه کشور خاطر نشان کرد: در برنامه هفتم توسعه به موضوعات مهمی مانند امنیت غذایی، توسعه فرهنگی، رسانه ها، مباحث دفاعی و امنیتی، مسائل مربوط به اصلاح نظام اداری توجه زیادی شده است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: امیدواریم در برنامه هفتم توسعه بتوانیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سیاست های ابلاغی و بیانیه گام دوم انقلاب گام مثبتی برداریم و هرچه سریعتر به این اهداف مهم دست یابیم.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 140
بازدید دیروز: 3047
بازدید ماه:46535
بازدید سال:264149
بازدید کل:15308585

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  15 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس