» » نورانی رئیس سازمان: از تحقق ۱۰۳ درصدی درآمد‌های عمومی گلستان از ابتدای امسال تا پایان مهر درمقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد
مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما گلستان با نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

نورانی رئیس سازمان: از تحقق ۱۰۳ درصدی درآمد‌های عمومی گلستان از ابتدای امسال تا پایان مهر درمقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد

نورانی رئیس سازمان: از تحقق ۱۰۳ درصدی درآمد‌های عمومی گلستان از ابتدای امسال تا پایان مهر درمقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، نورانی، رئیس سازمان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با بررسی درآمدهای عمومی استان به تفکیک درآمدهای مالیاتی و سایر درآمدهای عمومی طبق گزارش های داده شده امیدوارکننده بوده است.

وی افزود: تحقق ۱۰۳ درصدی درآمد‌های عمومی استان از ابتدای امسال تا پایان مهر درمقایسه با مدت مشابه پارسال صورت پذیرفته است.

نورانی رئیس سازمان تصریح کرد: در این جلسه ۴۳ طرح بالای ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات با بیش از یکهزار و ۲۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز تصویب شد.

علیرضا نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰ راهبرد موثر در توسعه استان برای سفر دوم رئیس جمهور به استان، بررسی و مصوب شد.

وی افزود: رسیدگی به حساب‌های فردی دستگاه‌ها و دانشگاه ها، به روزرسانی تعرفه‌های مالیاتی و افزودن ۲ رویکرد اقتصادی مردمی، از مصوبات دیگر این جلسه بود.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 2087
بازدید دیروز: 4735
بازدید ماه:37935
بازدید سال:255549
بازدید کل:15299985

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  10 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس