» » نورانی رئیس سازمان:مصداق عملیاتی شدن رشد اقتصادی را جهش تولید با مشارکت مردم دانست

نورانی رئیس سازمان:مصداق عملیاتی شدن رشد اقتصادی را جهش تولید با مشارکت مردم دانست

نورانی رئیس سازمان:مصداق عملیاتی شدن رشد اقتصادی را جهش تولید با مشارکت مردم دانست

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی،نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،ضمن اشاره به اینکه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به صورت تخصصی و کاربردی به تحقق شعار سال پرداخته است و تمرکز شورا بیشتر بر این موضوع بنیان گذاری شده است،خاطرنشان کرد:جهش تولید با مشارکت مردم،مصداق عملیاتی تقویت بنیان های رشد درونزا در اقتصاد است.

نورانی رئیس سازمان بیان کرد:با اشاره به نامگذاری سال 1403،به نام جهش تولید با مشارکت مردم،توجه به اهداف نامگذاری سال در دولت سیزدهم،رشد اقتصادی مثبت برای کشور به همراه داشته است که این شاخص فاصله معناداری با میانگین دهه 90 دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان اظهار داشت:توجه به ابعاد درونزایی و برونگرایی در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را می توان عامل تقویت سیاست های اجرایی جهش تولید با مشارکت مردم دانست.

نورانی رئیس سازمان گفت:در 6 ماهه گذشته بیش از 44 مورد تسهیلات بالای 100 میلیارد ریال به تصویب رسیده که متقاضیان پس از طی مراحل قانونی به بانکها معرفی شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،در ادامه،به خودکفایی اقتصادی استان اشاره کرد و یادآور شد:استفاده از توانمندی بخش خصوصی و فعالیت سرمایه گذاران در صحنه اقتصادی و تولید بیشتر در اقتصاد،یکی از پارامترهای مهم و اثرگذار در رشد اقتصادی استان می باشد.

نورانی رئیس سازمان،همچنین به نقش آفرینی بخش خصوصی در اقتصاد استان پرداخت و افزود:سرمایه گذاران در اقتصاد استان،همواره ثابت کرده اند که همیشه پای کار بوده اند و در صحنه های تولیدی و اقتصادی و ایجاد اشتغال،فعالیت داشته و نقش آفرینی نموده اند.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 5096
بازدید دیروز: 4817
بازدید ماه:59735
بازدید سال:277349
بازدید کل:15321785

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  18 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس