» » نشست نورانی رئیس سازمان با معاونین و کارشناسان سازمان و تشکیل ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر
رئیس سازمان :هدفمندی اعتبارات و هوشمندسازی بودجه ای را از الزامات دانست و بر انضباط مالی و شیوه های نظارتی تاکید کرد.

نشست نورانی رئیس سازمان با معاونین و کارشناسان سازمان و تشکیل ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان،امروز یکشنبه 17 دی ماه،نشستی با معاونین و کارشناسان سازمان برگزار کرد.

نورانی رئیس سازمان تصریح کرد:توسعه استان گلستان،تابعی از عوامل اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی است که به میزان در خور قابل توجهی از سرمایه انسانی به منظور افزایش کارآیی و اثربخشی مناسب می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد:تحقق رشد استان،مستلزم الگوی مناسب توسعه استان است و استراتژی برای حرکت به سمت توسعه استان،بر پایه داده ها و اطلاعات مناسب و کافی می باشد.

نورانی رئیس سازمان اظهار داشت:در برنامه ریزی استان که نوعی استراتژی است می توان به شکل سیستماتیک با مشارکت خلاق و جهت گیری فعالیت ها با همفکری و مذاکره و ایجاد انعطاف پذیری در تصمیم گیری به سمت توسعه ای پایدار پیش برویم.

وی بیان کرد:ایجاد هماهنگی میان معاونت ها با توجه به متغیرهای اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی استان یک جریان چندبعدی است که همواره با نگاهی عادلانه به توزیع امکانات و اعتبارات،توسعه استان را در مسیر مشخص هدایت می کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت:داشتن انگیزه کاری و روحیه فعالانه در انجام وظایف و مسیرهای انجام کار باعث رشد و بهره مندی بیشتر در کار و فعالیت های سازمانی می گردد.

نورانی بیان کرد:کارکنان باید ضمن انجام صحیح مسئولیت های سازمانی،نسبت به حسن انجام وظایف و مشارکت و همفکری،راندمان کاری را ارتقاء دهند.

رئیس سازمان یادآور شد:هدف نهایی سازمان،جلب رضایت آحاد مردم استان است که با تخصیص و توزیع عادلانه اعتبارات بین دستگاههای اجرایی استان،بتوانیم ساختاری ارگانیک و پویا را در استان ایجاد نماییم.

نورانی بیان کرد:هنر مدیریت در سازمان،پیدا کردن ذهن خلاق و نوآور است و با استقبال از ایده های نو و تقویت آن ها،شرایط شکوفایی و پیشرفت سازمانی را فراهم نماییم و فرهنگ سازمانی پویا و قوی را ایجاد کنیم.

رئیس سازمان در ادامه جلسه،مطالبی در خصوص مهندسی ارزش بیان نمود و افزود:در پروژه ها و طرح های عمرانی نگاهمان تقویت مهندسی ارزش در استان باشد و با تحلیل عملکرد واقعی با کمترین هزینه در طول عمر پروژه با در نظر گرفتن کیفیت به اثربخشی موثر دست یابیم.

نورانی تاکید کرد:شناسایی هزینه های غیرضروری را از اولویت ها در نظر بگیریم و تلاش نماییم هزینه های غیرضروری را به صفر برسانیم به دلیل اینکه این هزینه ها،نه کیفیت را افزایش می دهد و نه طول عمر پروژه.

رئیس سازمان گفت:تکنیک مهندسی ارزش،از تکنیک های بسیار موفق در تخصیص بهینه بودجه است و این تکنیک به ارزش پروژه می افزاید و با هدف حفظ کیفیت،در زمان کوتاه و مناسب پروژه به پایان می رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان ادامه داد: اولویت در تخصیص اعتبارات با توجه به مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به استان،هدفمندی اعتبارات و هوشمندسازی بودجه ای را از الزامات دانست و بر انضباط مالی و شیوه های نظارتی و هوشمند سازی فرآیندها تاکید کرد.

در این جلسه نورانی رئیس سازمان به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و اقدامات مهمی که در این دهه صورت خواهد گرفت به موارد قابل توجهی اشاره کرد.

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 2674
بازدید دیروز: 3257
بازدید ماه:41779
بازدید سال:259393
بازدید کل:15303829

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  10 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس