» » نورانی رییس سازمان:تلاش دولت سیزدهم جهت تبدیل جزیره آشوراده به منطقه نمونه گردشگری
راهبرد توسعه ای خوشه ای در جزیره آشوراده در جهت افزایش ارزش منطقه ای و تقویت توان رقابتی

نورانی رییس سازمان:تلاش دولت سیزدهم جهت تبدیل جزیره آشوراده به منطقه نمونه گردشگری

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان،امروز یکشنبه یکم بهمن ماه،در طی نشست با خبرنگار رسانه ای تصریح کرد:دولت سیزدهم تلاش دارد تا جزیره آشوراده را به منطقه نمونه گردشگری تبدیل نماید و با پتانسیل بسیار بالای طبیعت جزیره آشوراده،سبب به وجود آمدن زمینه های شغلی فراوان برای جامعه بومی استان می گردد.

نورانی خاطرنشان کرد:حمایت از بخش خصوصی و جلب سرمایه گذار در استان و هماهنگی و تعامل بیشتر بین سازمانی در دستگاه های اجرایی از نکات قابل توجهی است که با شناخت از پتانسیل های منطقه آشوراده امکان برنامه ریزی وجود خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان افزود:یکی از با ارزش ترین جزیره شمال کشور را می توان جزیره آشوراده نام برد و به نظرم می توان این جزیره را ترکیب امور اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی استان دانست که با نظری عالمانه و با برنامه ریزی درست و آگاهانه،تغییرات عمده ای را در اقتصاد مردم منطقه سبب می گردد.

نورانی تاکید کرد:در جزیره آشوراده اگر بتوان راهبرد توسعه ای خوشه ای را به کار برد بسیار موفق اثرخواهد کرد و این راهبرد را می توان جهت تقویت توان رقابتی و ایجاد اشتغال و رشد و توسعه اقتصادی و افزایش ارزش منطقه ای یاد کرد.

وی اظهار داشت:در راهبرد توسعه ای خوشه ای،پتانسیل های موجود در خوشه را بایستی شناسایی کرد و با همت جمعی استان،تلاش شود تا در صورتی که مجموعه ای راکد هستند فعال شوند.

رئیس سازمان بیان کرد:استان گلستان را می توان به عنوان یکی از دروازه های اصلی گردشگری شناخت و خوشبختانه آمار ثبت جذب گردشگر در استان دلالت بر این امر دارد.

نورانی یادآور شد:در راهبرد توسعه ای خوشه ای،با شناخت از عوامل موثر بر رقابت پذیری منطقه ای،به بهبود عملکرد اقتصادی استان و ایجاد اشتغال و جذب گردشگر کمک شایان قابل توجهی می نماید.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 4721
بازدید دیروز: 2390
بازدید ماه:35834
بازدید سال:253448
بازدید کل:15297884

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس