» » مراحل ثبت درخواست تشخیص صلاحیت و ارسال مدارک مشاوران و پیمانکاران برای صدور گواهینامه در سامانه ساجات

مراحل ثبت درخواست تشخیص صلاحیت و ارسال مدارک مشاوران و پیمانکاران برای صدور گواهینامه در سامانه ساجات

سوال: مراحل ثبت درخواست تشخیص صلاحیت و ارسال مدارک مشاوران و پیمانکاران برای صدور گواهینامه در سامانه ساجات

 

پاسخ: کاربرگرامی برای ثبت درخواست و ارسال مدارک در سامانه ساجات و تشخیص صلاحیت و صدور گواهینامه ، فایل پیوست را به طور کامل مطالعه نمایید.

فایل راهنمای ثبت درخواست و ارسال مدارک در سامانه ساجات

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 886
بازدید دیروز: 3307
بازدید ماه:28462
بازدید سال:246076
بازدید کل:15290512

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس