» » حضور عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در جلسه شورای مسکن استان
بررسی ویژه آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن

حضور عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در جلسه شورای مسکن استان

حضور عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در جلسه شورای مسکن استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، عصر روز شنبه، دهم تیرماه، در جلسه شورای مسکن استان که با حضور زنگانه، استاندار محترم، محیایی معاون عمرانی استاندار، ملک مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر اعضا تشکیل شد، حضور یافت.

استاندار گلستان در ابتدای جلسه گفت: مسوولان دستگاه‌های مرتبط در حوزه تامین زیر ساخت‌های اجرای طرح نهضت ملی پیگیری‌های لازم را داشته تا اداره کل راه و شهرسازی استان بدون مشکل به تعهد خود در این زمینه عمل کند.
وی همچنین از مدیران بانک‌های عامل استان خواست که چالش‌های پیش روی تامین اعتبار مورد نیاز و عقد قرارداد ساخت خانه در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن را شناسایی کرده و درصورت نیاز به پیگیری ملی، اقدام لازم انجام شود.
زنگانه با تاکید بر پیگیری دستگاه‌های مرتبط درخصوص مصوبه‌های سفر دور نخست دولت سیزدهم اسفند ماه ۱۴۰۰ در حوزه مسکن استان افزود: آخرین اقدام برای جذب و تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال ساخت مسکن محرومان با مشارکت بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سهم پنج درصد از ساخت سهمیه مسکن تعیین شده از محل طرح نهضت ملی مسکن، ساخت مسکن برای خانوار‌های واجد شرایط فاقد زمین توسط کمیته امداد و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ر ساخت مسکن از محل اعتبارات مصوب سفر طی دو سال اخیر گزارش شود.
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان هم در این جلسه خبر داد: در حال انعقاد قرار داد واگذاری یکصد و ده قطعه زمین برای واگذاری به خانواده‌هایی که از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ دارای فرزند سوم شده اند هستیم و عید غدیر به صاحبان آن‌ها واگذار می‌شود.
مهدی ملک افزود: تا کنون ۲۵۴ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان تخصیص پیدا کرده و شرایط برای ساخت بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی فراهم شده است. 
مهدی ملک افزود: در طرح نهضت ملی مسکن استان ۹۷هزار نفر ثبت کردند و تاکنون ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط استفاده از تسهیلات ابن طرح شده‌اند.
او گفت: تاکنون ۷۵۰۰ واحد عملیاتی اجرایی آن آغاز شده و در مرحله اسکلت قرار گرفته و سه هزار واحد هم تجهیز کارگاه و خاکبرداری برای ساخت آن‌ها آغاز شده است.
وی در خصوص مسکن مهر باقی مانده از سال های قبل در استان خاطرنشان کرد: حدود ۲۲۰۰ واحد دوباره فعال شده و پیگیری جذب افزایش وام آنها به ازای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان از طریق بانک عامل در دست پیگیری است.
ملک از پیگیری تامین موردنیاز زمین ۱۵۰ هکتار برای اجرای نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت: این مقدار زمین موردنیاز از طریق دستگاه ملی مرتبط بنیاد مستضعفان در دست اقدام است.
وی بر استفاده از ظرفیت انبوه سازان و رفع موانع شرکت‌های تعاونی مسکن دارای زمین از سال‌های قبل، در شتاب به اجرای طرح نهضت‌ ملی مسکن در استان تاکید کرد.

حضور عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در جلسه شورای مسکن استان

حضور عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در جلسه شورای مسکن استان

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1429
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:30152
بازدید سال:247766
بازدید کل:15292202

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  06 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس