» » پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب
صدور پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان:

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، عابدی رئیس سازمان به مناسبت هفته حجاب و عفاف پیامی صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حفظ حجاب و حفظ عفت٫ حفظ خط اسلام و ایمان مردم است. رهبر معظم انقلاب (مد ظاهر العالی) حجاب میزان سنگی معرفت در حلقه عبودیت بوده و متانت و عفاف در قاب حجاب، احرامی زیبا برای طواف در ساحت بندگی است و تبار معنایی حجاب در ادیان مختلف حاکی از ریشه دار بودن این فرهنگ غنی می باشد.

عفاف و حجاب٫ از موضوعاتی است که همواره در فرهنگ اسلامی مورد توجه بوده٫ رعایت آن، آرامش و امنیت فردی را رقم می زند، موجب تحکیم بنیان خانواده شده و ضمن ایجاد نشاط فردی و اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.

 توجه به عفاف و حجاب در جامعه اسلامی وظیفه همگانی و بهتر شدن وضعیت حجاب در جامعه مستلزم نگاه ویژه خانواده ها به جوانان و فرزندان خود و همچنین توجه مسئولان است که باید بیش از پیش مورد اهتمام آنان قرار بگیرد.

بدون تردید عفاف و حجاب، به عنوان دو ارزش در جامعه بشری٫ اصل هوایی جدایی ناپذیرند که بدون یکدیگر معنای حقیقی و اصیل خود را از دست می دهند. عفاف که فرهنگی متعالی است، به افراد جامعه، چگونه زیستن را آموزش می دهد و در حقیقت هدفش کمک به رسیدن انسان ها به کمال مطلوب است و در این میان بخش مهمی از این دغدغه را فرهنگ باشکوه حجاب٫ تحقق می بخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام مسجد گوهر شاد علیه کشف حجاب در بیست و یکم تیرماه سال ۱۳۱۴ ، روز ملی عفاف و حجاب را به همه بانوان شریف و مومن ایران اسلامی تبریک عرض نموده٫ توفیق روز افزون همگان را در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق اهداف دولت مردمی در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش در جهت ارتقاء کیفی آن در جامعه که سلامت رفتار و کردار جوانان این مرز و بوم و صیانت حریم خانواده را تضمین می نماید٫ از درگاه ایزد منان، مسألت دارم.

قدرت اله عابدی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1687
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:30410
بازدید سال:248024
بازدید کل:15292460

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  06 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس