» » پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)
صدور پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان:

پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، قدرت اله عابدی رئیس سازمان، طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً مابَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
انقلاب اسلامی ایران پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است. امام خمینی(ره)

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.

اینجانب فرارسیدن "ماه محرم " و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برادر راست قامت و باوفایش قمر بنی هاشم (ع) و هفتاد و دو تن شهدای صحرای کربلا" را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و ملت شریف ایران خصوصا همکاران سازمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با شور و شعور عاشورایی در عزاداری این ایام که فرصتی ارزشمند برای آموختن مهمترین درس ذلت گریزی، ستم ستیزی و حمایت دین و اصول اسلامی است، با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت ( علیهم السلام ) در مسیر سعادت گام برداشته و ضمن خدمت صادقانه به جامعه هدف سازمان، نمونه شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم.

قدرت اله عابدی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1266
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:29989
بازدید سال:247603
بازدید کل:15292039

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  06 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس