» » رئیس برنامه و بودجه کشور: افزايش ميزان صادرات نفت به ۱,۴ ميليون بشكه در روز با وجود شرايط تحريمي
معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در صحن علني مجلس تشريح كرد:

رئیس برنامه و بودجه کشور: افزايش ميزان صادرات نفت به ۱,۴ ميليون بشكه در روز با وجود شرايط تحريمي

رئیس برنامه و بودجه کشور: افزايش ميزان صادرات نفت به ۱,۴ ميليون بشكه در روز با وجود شرايط تحريمي

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، در نشست علني روزيكشنبه، بیست و دوم مرداد ماه - مجلس شوراي اسلامي از افزايش ميزان صادرات نفت به ۱,۴ ميليون بشكه در روز با وجود شرايط تحريمي خبر داد. 

دکتر منظور در نشست علني مجلس شوراي اسلامي در دفاع از لايحه دو فوريتي اصلاح بودجه ۱۴۰۲، گفت: اين لايحه، اصلاحيه كوتاهي است كه ناظر به برخي ايرادهاي اجرايي كوچك قانون بودجه ۱۴۰۲ كل كشور است تا بتوانيم قانون بودجه را سريع و كامل اجرا كنيم.
معاون رئيس‌جمهور افزود: اين لايحه به روان شدن اجراي قانون بودجه امسال كمك مي‌كند و اگر اين لايحه امروز تصويب شود، بهتر از فرداست؛ چون ما با قانون بودجه زندگي مي‌كنيم، خصوصا در بخش‌هاي سلامت، آموزش، بازنشستگان و توسعه زيرساخت‌ها.
دكتر منظور گفت: يكي از پيشنهادهاي اين لايحه در خصوص فروش نفت است. مجلس در قانون موجود، دولت را مكلف كرده روزانه ۱,۴ ميليون بشكه نفت صادر كند؛ اما بر اساس اعلام وزارت نفت، اكنون ميزان صادرات نفت از ۱.۴ ميليون بشكه عبور كرده است. بنابراين مي‌خواهيم منابع مازاد حاصل شده را صرف تكميل زيرساخت‌ها و همچنين بازپرداخت بخشي از بدهي‌هاي دولت به صندوق تأمين اجتماعي كنيم تا از ظرفيت صادرات نفت در شرايط تحريمي حداكثر استفاده را ببريم.
رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در ادامه افزود: مورد ديگري كه در اين لايحه دو فوريتي ديده شده، اصلاحاتي است كه نياز است در جداول ۷، ۸ و ۹ قانون بودجه اجرا شود. در اين جداول، برخي رديف‌هاي بودجه دستگاه‌ها، نشان‌دار شده و تنها به يك دستگاه اختصاص يافته است كه اين مورد از سوي كميسيون تلفيق بودجه امسال در لايحه اعمال شده است؛ در حالي‌كه اين رديف بودجه‌ها، بعضا به ۳ يا ۴ دستگاه اختصاص دارد. پس درخواست مي‌كنم اين رديف بودجه‌ها اصلاح شود.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1799
بازدید دیروز: 58
بازدید ماه:45147
بازدید سال:262761
بازدید کل:15307197

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  15 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس