» » پیام تبریک نورانی رئیس سازمان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار
صدور پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان:

پیام تبریک نورانی رئیس سازمان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار

 پیام تبریک نورانی رئیس سازمان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، نورانی رئیس سازمان، در پیامی، میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت زینب کبری (س) فروغ تابنده کوثر، مظهر صدق و وفا، متانت و وقار، صبر و ایثار، سالار قافله حسینی، پیام آور واقعه عاشورا، فریاد بلند مظلومیت و حق جویی، حجب و عفاف زنانه و عزّت مجاهدانه است. بدیهی است سنت حسنه نگهداری از بیمار، یادگار حضرت زینب (س) پرستار دشت کربلاست و به راستی که ایثار این بانوی گرانقدر، مصداق بارز جهاد است.

نامگذاری روز میلاد بانوی معرفت، فصاحت و بلاغت به عنوان روز پرستار، شکوهمند ترین بزرگداشت و تکریم پرستاران، این خدمتگزاران مهربان و فداکار می باشد که چون نور در خلوت آلام دردمندان می‌درخشند و حیات و روشنایی را در خانه بیماران به ارمغان می آورند.

پرستاران اسوه ی از خودگذشتگی و ایثار برای حفظ سلامت هم نوعان هستند و بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب سلام‌الله علیها الگوی تمام  پرستاران در سیره و سبک زندگی اسلامی به شمار می آید.
قشر زحمتکش پرستار در روزهای بحرانی کشور از دوران دفاع مقدس گرفته تا بحران شیوع بیماری کرونا در چند سال اخیر، با از خودگذشتگی، همواره برای نجات جان مجروحان و بیماران در خط مقدم ایثار حضور داشته و تا پای جان ایستادند.
بدینوسیله اینجانب با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) که به نام روز گرامیداشت مقام "پرستار" نامگذاری شده است، بر خود لازم می دانم تا ایثارگری های جامعه ی پرستاری کشور به ویژه پرستاران شاغل در مراکز درمانی سطح استان گلستان را ارج نهاده و از این رو، این روز خجسته و فرخنده را به تمامی زحمت‌کشان عرصه ایثار و از خودگذشتگی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است تمامی پرستاران هموطن و هم استانی همواره در صحت و سلامت کامل قرار داشته و در انجام خدمت خطیر و با ارزش خود سربلند و پیروز باشند.

علیرضا نورانی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1828
بازدید دیروز: 4735
بازدید ماه:37676
بازدید سال:255290
بازدید کل:15299726

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس