» » جلسه نورانی رئیس سازمان با مدیران دستگاههای اجرایی
نورانی رئیس سازمان:مشارکت عمومی خصوصی، نجات دهنده توسعه اقتصادی استان است.

جلسه نورانی رئیس سازمان با مدیران دستگاههای اجرایی

جلسه نورانی رئیس سازمان با مدیران دستگاههای اجرایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان امروز سه شنبه 8 اسفندماه،جلسه ای با مدیران دستگاههای اجرایی استان با محوریت زیرساخت های شهرک صنعتی گمیشان برگزار کرد.

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،ضمن پیگیری جدی در خصوص 6000 هزار هکتاری سایت میگو گمیشان،بر پیشرفت پروژه های مشارکتی با محوریت مشارکت عمومی خصوصی تاکید و این موضوع را از اولویت های برنامه کاری این جلسه قرار داد.

نورانی رئیس سازمان،در جلسات هم اندیشی با دستگاههای اجرایی همواره با نگاهی تخصصی به همه ابعاد موضوع همواره سعی کرده که یک موضوع را از ابعاد مختلف آنالیز نماید و با توجه به ضرورت وجود معیارها،بهترین مسیر که بیشترین بازدهی و خروجی را به نفع مردم استان داشته باشد،انتخاب نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،ضمن تاکید بر برنامه هفتم توسعه،بیان کرد:در مشارکت بخش عمومی و خصوصی که در برنامه هفتم توسعه به روشنی به این موضوع اشاره شده است می تواند ما را به این سمت هدایت کند که این مشارکت،روشی بهینه و موثر با زیرساختهای توسعه یافته تر است.

نورانی رئیس سازمان،در ادامه این نشست،پرسشی در خصوص ترک تشریفات مطرح و در این خصوص توضیحات جامع و کاملی هم ارائه داد و با این طرح پرسش که ترک تشریفات برای چه ردیف اعتباری می باشد و با توجه به سوابق موجود در استان گلستان،آیا می توان ردیف اعتباری پیدا کرد که این مساله را به سمت موفقیت و پیشرفت به پیش ببرد؟و پرسش دیگر این است که آیا در پروژه های مشابه،عملکرد مناسبی این استان،کسب نموده است؟

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،به نکته مهمی در این جلسه اشاره کرد که می تواند راهگشای مسایل و موضوعات مرتبط باشد  و  تفاهم نامه هایی که در استان صورت می گیرد بایستی حتما در قالب موافقتنامه باشد و به سمتی پیش نرویم که تفاهم نامه ای،در قالب موافقتنامه نباشد.

نورانی رئیس سازمان، ابراز امیدواری کرد که مسائل مطرح در جلسه با آسیب شناسی که انجام شده است و با اشراف و تسلط بر موضوع،و با ظرفیت های که در چارچوب قوانین و مقررات می باشد،در توسعه استان گلستان موثر بوده و با هم افزایی می توانیم گام های بسیار اثربخشی در این راستا برداریم.

کلانتری مدیر امور فنی و اجرایی سازمان در این جلسه تصریح کرد:کاری که در مطالعات این چنینی لحاظ می شود،فقط زیرساخت نمی باشد و لذا در این مورد،اعتبار مازاد بر اعتبار نیز پیش بینی نشده است و نحوه واگذاری کار به بخش عمومی و خصوصی،از موارد قابل توجه می باشد و اینکه مدل توجیه پذیری انجام گردد و در نهایت به احداث کانال جدید نیز اشاره کرد که از موارد مطرح شده در جلسه بود.

ناهیدی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان همچنین به موضوع فراخوان اشاره و بیان کرد:دستگاههای اجرایی بهره بردار،فراخوان و ترک تشریفات را، جزء یکی ازبرنامه های کاری قرار دهند.معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان،به محور ارز و همچنین قانونی بودن کار اشاره کرد و با بیان اینکه مسیر را طوری هدایت نماییم که به بهترین نحو،اجرایی گردد.

صلبی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همچنین در این جلسه تصریح کرد:همه اسناد دولتی می بایست در خزانه اداره کل اقتصاد و دارایی نگهداری شوند و همه فرایندهای کار براساس چارچوب قوانین و مقررات صورت بگیرد تا باعث رشد و توسعه استان شود.مدیرکل اقتصاد و دارایی استان، به واگذاری اراضی دولتی به بخش خصوصی اشاره کرد و اظهار داشت:این مساله به استناد مصوبات سران قوا و دستور حضرت امام صورت گرفته است.

در این جلسه، نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، برای رفع دغدغه و تسهیل فرایند انجام کار،به صورتی شفاف،موضوعات را با اولویت سنجی  و همراه با ارزش افزایی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و تاکید کرد که بایستی نهایت تلاش را بکار ببریم تا از همه ظرفیت های موجود به نفع استان بهره گرفته  و مشارکت و همکاری دستگاههای دخیل در این موضوعات بسیار حائز اهمیت می باشد،لذا نظرات صاحبنظران در جلسه هم راهگشا در حل مسایل استان خواهد بود.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 3271
بازدید دیروز: 2390
بازدید ماه:34384
بازدید سال:251998
بازدید کل:15296434

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  08 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس