» » نورانی رئیس سازمان:به ارتباط مستقیم بین شاخص های دانایی محوری و توسعه اقتصادی استان پرداخت.
تلاش در جهت انسجام افزایی اقتصاد بهره ور محور و اقتصاد دانایی محور

نورانی رئیس سازمان:به ارتباط مستقیم بین شاخص های دانایی محوری و توسعه اقتصادی استان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان در طی نشست خبری با خبرنگار رسانه ای به ارتباط مستقیم بین شاخص های دانایی محوری و توسعه اقتصادی استان پرداخت و توانست به درستی ارتباط مستقیم بین این دو را تشریح نماید.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان در این مصاحبه، به بررسی برنامه های توسعه ای استان پرداخت و اصلی ترین پیش نیازهایی که در آن می توان ارتباط دانایی محوری و توسعه اقتصادی را بیان کرد،شرح داد.

نورانی رئیس سازمان تصریح کرد:اقتصاد استان گلستان،همراه با تولید و کاربرد مهارت در فرایند تولید،نظام نوآوری در تولید و زیرساخت های اطلاعاتی اقتصادی و انگیزش از مقوله های مورد توجه می باشد که این فرایندها به صورت زنجیروار به هم وابسته می باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان همچنین ضمن بیان اینکه،اقتصاد دانایی محور را با برنامه هفتم توسعه به تناسب اهمیت و جایگاهی که دارند ،در جهت افزایش کارآیی اقتصاد استان و بهبود عملکرد اقتصادی و متناسب با اهداف دولت سیزدهم می باشد،در جهت پیشرفت و توسعه استان گلستان،قابل توجه می باشد.

نورانی رئیس سازمان اظهار داشت:یکی از موضوعاتی که در استان گلستان،بایستی در جهت تعادل و انسجام افزایی تلاش نماییم اقتصاد بهره ور محور و اقتصاد دانایی محور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،به نقش فعال دولت سیزدهم در استان گلستان پرداخت و سفر دوم رئیس جمهور و سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان را در ترسیم دورنمایی از چشم انداز به استان گلستان را بسیار موفق و ارزشمند ارزیابی نمود.

رئیس سازمان در این مصاحبه،راهکارهای مختلفی که استان را در دستیابی به الگوی همه جانبه هدایت می کند و جهت دهی الگوی رشد و توسعه استان و تحقق پذیری این الگو را در استان موشکافانه بررسی و تحلیل کرد.

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 4137
بازدید دیروز: 2390
بازدید ماه:35250
بازدید سال:252864
بازدید کل:15297300

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس