» » نورانی رئیس سازمان:بسیاری از مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 1402 محقق گردید
نورانی رئیس سازمان:در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان،محوریت بر مبنای خروجی است.

نورانی رئیس سازمان:بسیاری از مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 1402 محقق گردید

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان امروز یکشنبه 27 اسفندماه،در طی نشست خبری با خبرنگار رسانه ای تصریح کرد:بسیاری از مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 1402 محقق گردید.

نورانی رئیس سازمان خاطرنشان کرد:با اجرایی شدن مصوبات شورای برنامه ریزی در جلسات،تا حد زیادی موانع استان برطرف شده است و با نظرات اعضای شورا،مشکلات استان شناسایی و با این ظرفیت،با برنامه ریزی مناسب برای سال 1403،مسیر توسعه استان،راهبری می گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان افزود:طی ارزیابی های صورت گرفته از مصوبات جلسات شورای برنامه ریزی،با پیگیری های مستمر استاندار گلستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در مجموع کلیه اعضاء حاضر در شورا،موضوعات دستور کار جلسات با جدیت موارد اصلی و قابل پیاده سازی در استان،مورد رصد و بازنگری قرار گرفت و در جهت پیاده سازی مصوبات،خوشبختانه اجرایی شده است.

نورانی رئیس سازمان،ضمن ابراز خرسندی در خصوص تحقق رشد تولید در استان گلستان یادآور شد:دستگاههای اجرایی استان،گام های خوبی در سال 1402 برداشته اند و در سال 1403 با شتاب بیشتر و در جهت تحقق شعار سال 1403 و با توجه به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری،اقدامات توسعه ای استان،شناسایی و اجرایی گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،ضمن تشریح خلاصه ای از جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 1402 و تحقق مصوبات این جلسات،بیان کرد:در سال 1402،موضوعات قابل توجه که باعث رشد و پیشرفت استان می گردد شناسایی شد و در جهت رفع موانع تلاش گردید.

نورانی رئیس سازمان،معتقد است در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه ای استان،آنچه که دارای اهمیت می باشد،محوریت بر مبنای خروجی است تا به صورت بالفعل درآید،و بتوانیم به شکلی دقیق،مشکلات مردم استان را مرتفع نماییم و شاهد اتفاقات خوبی در استان گلستان باشیم.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1444
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:30167
بازدید سال:247781
بازدید کل:15292217

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  06 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس