» » دکتر نوبخت در آئین دیدار با خبرنگاران عنوان کرد ،تمام دغدغه دولت و سازمان برنامه و بودجه كشور كاهش فشار اقتصادي به مردم است.

دکتر نوبخت در آئین دیدار با خبرنگاران عنوان کرد ،تمام دغدغه دولت و سازمان برنامه و بودجه كشور كاهش فشار اقتصادي به مردم است.

 دکتر نوبخت :تمام دغدغه دولت و سازمان برنامه و بودجه كشور كاهش فشار اقتصادي به مردم است.و اهتمام ما اين است كه در شرايط سخت تحريم، منابع و مصارف بودجه را به‌گونه‌اي مديريت كنيم كه فشار زيادي در زندگي و سفره مردم ايجاد نشود.

 

 

 
دكتر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور كه در آيين گرامي‌داشت روز خبرنگار در ميان خبرنگاران و اصحاب رسانه در مجتمع دربند اين سازمان سخن مي‌گفت، با بيان اين مطلب افزود: سازمان برنامه و بودجه كشور در سال ۱۳۹۷ در مورد اصلاح ساختار بودجه موارد و مواضع خود را مطرح كرد و در فروردين ماه ۱۳۹۸ به صورت رسمي همان مواضع را رونمايي كرد و ما اين جمع‌بندي را به شوراي عالي هماهنگي اقتصادي تقديم كرده‌ايم و به اميد خدا به‌زودي تصويب و عملياتي خواهد شد.
به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، وي تصريح كرد كه اين سازمان، دغدغه‌هاي خبرنگاران و اصحاب رسانه را درك مي‌كند و ما با توجه به شرايط متفاوت و خاص كشور، در زمينه پرداخت حقوق به كاركنان محترم دولت و بازنشستگان، هيچ وقفه و اختلالي نداشته‌ايم.
دكتر نوبخت با تأكيد بر اين‌كه با وجود تمام سختي‌ها و شرايط دشوار اقتصادي، برخي از پروژه‌هاي بزرگ كشور را همانند قطعاتي از آزادراه تهران- شمال و نيز خط‌آهن ميانه- تبريز تا پايان سال جاري به مرحله بهره‌برداري خواهد رسيد، گفت: سازمان برنامه و بودجه كشور امروز وظيفه و رسالت سنگين و خطيري بر‌عهده دارد و آن وظيفه اين است كه رويكرد تحريم‌ها را به سمت‌و‌سويي معطوف كند كه مردم دچار فشار اقتصادي و تنگناي معاش نشوند.
وي در ادامه اظهارات خود با تبريك روز خبرنگار به شركت‌كنندگان گفت: من تلاش ارزنده و سترگ شما عزيزان خبرنگار و اصحاب قلم را تقدير و تقديس مي‌كنم، چرا كه شما بار سنگين و پر‌صعوبت اطلاع‌رساني، شفاف‌سازي و آگاهي‌بخشي را در جامعه ايفا مي‌كنيد.
دكتر نوبخت در واپسين بخش سخنان خود اظهار داشت: اينجانب در هر مسووليتي كه باشم اعم از اجرايي يا دانشگاهي، رابطه‌ام را با شما كه رابطه‌اي قلبي و عاطفي است، حفظ خواهم كرد و استمرار خواهم داد.

 

 

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 126
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:28849
بازدید سال:246463
بازدید کل:15290899

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  05 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس