» » حضور عابدی رئیس سازمان در سومین جلسه شورای فنی استان گلستان
برگزاری سومین جلسه شورای فنی استان گلستان در سال 1402

حضور عابدی رئیس سازمان در سومین جلسه شورای فنی استان گلستان

حضور عابدی رئیس سازمان در سومین جلسه شورای فنی استان گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، عابدی رئیس سازمان روز چهارشنبه، چهارم مرداد ماه 1402، در سومین جلسه شورای فنی استان گلستان که با حضور مهندس مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دکتر کلانتری مدیر نظام فنی و اجرایی استان و جمعی از اعضا و مدیران دستگاه های اجرایی در محل ساختمان شماره 2 استانداری برگزار گردید، حضور یافت.

در ابتدای جلسه عابدی رئیس سازمان، ضمن عرض تسلیت فراسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، توضیحاتی در خصوص وضعیت اعتبارات تخصیص داده شده در سال 1401 ارائه و بر لزوم جذب کامل اعتبارات تخصیصی به شیوه ای اصولی همراه با رعایت قوانین و ضوابط فنی برای تأمین کیفیت مناسب در اجرای پروژه ها تأکید کرد.

 وی در ادامه افزود: استفاده درست از توان فنی و نظارتی شورای فنی استان و کارگروه های ذیل آن، امری کلیدی در این خصوص است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد: جذب به موقع و منطقی اعتبارات تخصیصی از تکالیف مدیران دستگاه های اجرایی بوده و ارائه گزارش مستمر و بروز جذب توسط خزانه معین استان نیز، بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
در حاشیه این جلسه کلانتری مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی گلستان نیز، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، به ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت جذب اعتبارات استان پرداختند.

وی در ادامه گفت: در این گزارش میزان اعتبار تخصیصی، وضعیت اعتبار جذب شده و مانده دستگاه های اجرایی به تفکیک طرح های بزرگ و اولویت دار مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه از دستگاه های اجرایی با حداقل درصد جذب اعتبار نام برده شد و دستگاه های حاضر در جلسه نیز توضیحاتی در خصوص عملکرد و آخرین وضعیت پروژه‌های اولویت دار و پاسخ در زمینه موارد و مشکلات موجود و دلایل تاخیر در اجرای برنامه زمانبندی و ریالی پروژه های مرتبط ارائه نمودند.
مهندس مهیایی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز ضمن تشکر از پیگیری های صورت پذیرفته توسط دبیرخانه شورا و دستگاه های اجرایی استان،افزودند: ضرورت پیگیری ویژه مدیران برای جذب حداکثری اعتبارات با رعایت اصول قانونی و اجرای دقیق ضوابط فنی در طرح ها و پروژه های عمرانی استان بایستی در دستور کار جلسه قرار بگیرد.

وی در پایان، برگزاری جلسات مستمر شورای فنی استان تا پایان سال مالی جاری برای بررسی مشکلات دستگاه های اجرایی و رفع موانع موجود در فرآیند جذب اعتبارات را مهم دانستند.

حضور عابدی رئیس سازمان در سومین جلسه شورای فنی استان گلستان

حضور عابدی رئیس سازمان در سومین جلسه شورای فنی استان گلستان

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1153
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:29876
بازدید سال:247490
بازدید کل:15291926

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  06 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس