» » دانلود نرم افزار ظرفیت های بودجه 1402 استان گلستان و مشاهده نسخه تحت وب
به دستور رئیس سازمان، معاونت بودجه سازمان، نرم افزار ظرفیت بودجه 1402 گلستان را تهیه نمود

دانلود نرم افزار ظرفیت های بودجه 1402 استان گلستان و مشاهده نسخه تحت وب

دانلود نرم افزار ظرفیت های بودجه 1402 استان گلستان و مشاهده نسخه تحت وب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، در راستای تاکید نورانی رئیس سازمان، این برنامه با تلاش همکاران در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان با هدف استفاده از تمامی ظرفیت های بودجه شامل ماده واحده و تبصره های آن، جداول بودجه و پیوست شماره 1 جهت راهبری استان توسط دستگاه های اجرایی، نهادهای حمایتی، شرکت های دولتی و بانک ها و ... تهیه شده است.

قانون بودجه سال 1402 مشتمل بر ماده واحده و بیست تبصره به منزله سیاست های اجرایی در آمدی و هزینه ای بودجه در یک سال مالی است. طبق ماده یک قانون محاسبات عمومی، بودجه کل کشور برنامه ای مالی دولت است که برای یک سال مالی تهیه و حاوی پیش بینی در آمدها و سایر منابع تامین اعتبار و برآورد هزینه ها برای انجام عملیاتی که منجر به نیل سیاست ها و اهداف قانونی می شود.
میزان بودجه کل کشور در سال 1402، از حیث منابع و مصارف بالغ بر "سی و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و هفت هزار و هفتصد و نود و سه میلیارد و نهصد و سی و یک میلیون ریال" است، که ‌منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، بالغ بر" پانزده میلیون و دویست و هفتاد و سه هزار و هفتصد و چهارده میلیارد و ششصد و سیزده میلیون ریال "و مابقی آن به بودجه شرکت های دولتی، بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت است.
آشنایی با ظرفیت های پولی، مالی و قانونی و استفاده از ظرفیت های اعتباری، تسهیلاتی قانون بودجه برای عینیت بخشیدن به سیاست های اقتصاد مقاومتی، تحقق رشد 8 درصدی و رونق تولید و ایجاد اشتغال از اهمیت خاصی برخوردار است.
مجموعه حاضر با تلاش همکاران در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تهیه شده است. امید است که مورد استفاده حداکثری و بهره مندی مسئولان، متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان به مسائل بودجه قرار گیرد.
لازم به ذکر است اطلاعات مندرج در این مجموعه از فایل و مصوبات مجلس شورای اسلامی و ابلاغ های اعتبار سازمان برنامه و بودجه کشور استخراج شده است.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده نسخه تحت وب به لینک ذیل کلیک کنید:

نرم افزار ظرفیت های بودجه 1402 استان گلستان 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1753
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:30476
بازدید سال:248090
بازدید کل:15292526

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  06 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس