» » جلسه نورانی رئیس سازمان با مدیرکل بهزیستی استان
استان گلستان،استانی با پتانسیل ارزشی و کارآمد در جهت ظرفیت سازی حمایت های اجتماعی است

جلسه نورانی رئیس سازمان با مدیرکل بهزیستی استان

جلسه نورانی رئیس سازمان با مدیرکل بهزیستی استان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان امروز سه شنبه 15 اسفندماه،نشست تخصصی در خصوص اعتبارات با مدیرکل بهزیستی استان برگزار کرد و مباحث مهمی در این جلسه مطرح شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد:اقدامات و فعالیتهای قابل توجهی که در اداره کل بهزیستی استان انجام شده است،تاثیرگذار و جوابگوی مردم عزیز استان بوده و بایستی انعکاس دستاوردها برای مردم استان به خوبی تبیین شود.

نورانی رئیس سازمان معتقد است،سازمان بهزیستی،سازمانی مردمی،کارآمد و جهادی است و تلاشم بر این است که گام های اساسی در جهت توسعه و تحقق اعتبارات جامعه بهزیستی استان صورت گیرد.رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان اظهار داشت:جلسات متعددی با این سازمان برگزار شده است و تشکیل این جلسات را به صورت برنامه ای راهبردی در برنامه هفتم توسعه با توجه به اهمیت موضوع و ارتقاء و اثربخشی آن در برنامه توسعه استان،بایستی محقق نماییم.

نورانی رئیس سازمان بیان کرد:استان گلستان،استانی با پتانسیل ارزشی و کارآمد در جهت ظرفیت سازی حمایت های اجتماعی است و نگاه دولت سیزدهم به این بخش قابل توجه بسیار می باشد،زیرا دولت سیزدهم دولتی مردمی و جهادی است.

رئیس سازمان گفت:خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه کشور،همواره با نگاهی جدی و پیگیرانه به سازمان بهزیستی در خصوص اعتبارات توجه داشته است و معتقدم با این نگاه مثبت دکتر منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،به سازمان بهزیستی اتفاقات موثری صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان بیان کرد:با حداکثر توان،با سازمانهایی که دخیل در اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه می باشند حمایت و همراهی خواهم کرد و بعنوان حمایت گر و پشتیبان همواره در کنار اینگونه سازمانها می باشم.

جلسه نورانی رئیس سازمان با مدیرکل بهزیستی استان

 

جلسه نورانی رئیس سازمان با مدیرکل بهزیستی استان

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 4576
بازدید دیروز: 2390
بازدید ماه:35689
بازدید سال:253303
بازدید کل:15297739

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  09 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس