» » نورانی رئیس سازمان مصمم است در سال 1403 برنامه ها و راهکارهایی که برای حل مسائل اقتصادی استان در نظر دارد،اجرایی نماید.

نورانی رئیس سازمان مصمم است در سال 1403 برنامه ها و راهکارهایی که برای حل مسائل اقتصادی استان در نظر دارد،اجرایی نماید.

نورانی رئیس سازمان مصمم است در سال 1403 برنامه ها و راهکارهایی که برای حل مسائل اقتصادی استان در نظر دارد،اجرایی نماید.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان امروز سه شنبه 7 فروردین ماه در طی نشست خبری با خبرنگار رسانه ای تصریح کرد:سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مصمم است در سال 1403،برنامه ها و راهکارهایی که برای حل مسائل اقتصادی استان در نظر دارد،اجرایی نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد:در سال 1402 تیم های تخصصی ویژه ای در سازمان و همچنین با دستگاه های اجرایی استان برگزار شد که در سال 1403 با اهتمام ویژه ای بتوانیم به دستاوردهایی که مورد توجه دولت سیزدهم می باشد در استان محقق سازیم.

نورانی رئیس سازمان با اشاره به ضرورت اقدامات انجام گرفته،افزود:تلاش ما بر این است که مشکلات مردم استان در سال 1402 با سفرهای استانی که با حضور استاندار گلستان انجام شده است،مرتفع گردد تا انشاالله بتوانیم به دستاورد مثبتی در مسیر توسعه و آبادانی استان دست یابیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان معتقد است،خط مشی بایستی بر مبنای مناطق و اقشار آسیب پذیر جامعه باشد تا به نفع مردم استان صورت گیرد و باعث شود که رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاران فعال محقق شود.

وی اظهار داشت:در سال 1403 بدنبال توسعه بخش خصوصی و تعاونی های استان باشیم تا برآیند برنامه ریزی با مشارکت مردمی،جهش چشمگیری در حل مسائل اقتصادی استان و زنجیره ارزش تولیدی داشته باشیم.

نورانی رئیس سازمان خاطرنشان کرد:وقتی به عملکرد سازمان در سال 1402 توجه می کنیم،دستاوردهای مثبت و تجربه های موفقی در این دوره زمانی مشاهده می کنیم که این مساله در دوره زمانی میان مدت و بلند مدت اثرات قابل توجهی در توسعه استان خواهد داشت.

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 726
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:29449
بازدید سال:247063
بازدید کل:15291499

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  06 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس