» » نورانی رئیس سازمان:به شاخص های استراتژی توسعه استان گلستان پرداخت
نورانی رئیس سازمان:حرکت به سمت استراتژی های قابلیت ساز در استان گلستان

نورانی رئیس سازمان:به شاخص های استراتژی توسعه استان گلستان پرداخت

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان،امروز چهارشنبه 23 اسفندماه،در طی نشست خبری با خبرنگار رسانه ای به شاخص های استراتژی توسعه استان گلستان پرداخت و تصریح کرد:در وهله اول بایستی به این مساله بپردازیم که آیا شاخص های استراتژی توسعه استان گلستان در وضعیت مناسب و قابل قبولی قرار دارد و در وهله دوم بین شاخص های استراتژی توسعه و پتانسیل و ظرفیت استان که به سمت توانمندسازی پیش می رود،ارتباط مستقیم برقرار می گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد:در استراتژی توسعه استان،شاخص هایی مانند بهره وری،ایجاد فرصت های شغلی یا اشتغال زایی،اجرایی نمودن و کارآیی بودن پروژه ها و طرح ها،نوآوری،توسعه منطقه ای،منابع انرژی و آبی استان،توسعه گردشگری،نیروی انسانی کارآمد و...متغیرهای تاثیرگذار می باشند.

نورانی رئیس سازمان بیان کرد:در استراتژی توسعه استان،بایستی ویژگی هایی که در استان منحصر به فرد و بعنوان قطب پرجاذبه استان با توجه به همه ابعاد توسعه ای،شناسایی شود  تا بتوانیم برنامه ریزی ها به موفقیت نزدیک شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان اظهار داشت:بایستی به دنبال استراتژی های قابلیت ساز در استان گلستان حرکت نماییم و نگرش منطقی به مساله توسعه اقتصادی استان، مستلزم ایجاد هماهنگی بین ابعاد توسعه ای می باشد تا سازوکارها به گونه ای باشد که چشم اندازی از دورنمای آینده استان به درستی شکل بگیرد.

لازم به ذکر است،نورانی رئیس سازمان،طی نشست خبری با خبرنگار رسانه ای،وضعیت مطلوب استان گلستان را با توجه به شاخص ها توانست به درستی تجزیه و تحلیل نماید تا با نگرشی آینده نگر شرایط مناسبی را برای آینده استان گلستان ترسیم نماید.

مطالب مشابه

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

معاونت ها و مدیریت ها

سامانه ها

آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 826
بازدید دیروز: 1147
بازدید ماه:29549
بازدید سال:247163
بازدید کل:15291599

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

آخرین بروزرسانی

در تاریخ:  06 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
دستگاههای اجرایی, سازمان, سرشماری, عوامل اجرایی, مسکن, نفوس